Vitantonio Liuzzi cały czas jest oficjalnie kierowcą zespołu Force India, chociaż team, którego szefem jest Vijay Mallya zrezygnował z usług Włocha zatrudniając Paula di Restę.
Fiński dziennik Turun Sanomat powołując się na swojego informatora twierdzi, że Liuzzi nadal próbuje wywalczyć odszkodowanie od Force India, jednocześnie negocjując nowy kontrakt z innymi ekipami m.in. HRT.
Problem Włocha polega na tym, że prowadząc rozmowy z zespołem Hispania Racing, były zawodnik Toro Rosso może stracić szanse na pieniądze od Force India. Z kolei przedłużając negocjacje z HRT, które obecnie szuka drugiego kierowcy Liuzzi dużo ryzykuje i w najgorszym przypadku nie znajdzie pracodawcy w tegorocznym sezonie.
Dodajmy, że ekipa HRT zastanawia się nad pozyskaniem Christiana Kliena, który w minionym roku dobrze zaprezentował się podczas wyścigów w Singapurze, Brazylii oraz Abu Zabi.