Ferrari krytykuje Bridgestone'a

Aldo Costa, dyrektor techniczny Ferrari powiedział w wywiadzie udzielonym dla magazynu Auto Moto und Sport, iż według nich mieszanki wykorzystane w niektórych wyścigach były nieodpowiednie.

Robert Chruściński
Robert Chruściński

Bridgestone przedstawił, jakie mieszanki zostały wybrane na pozostałe wyścigi sezonu 2008. W Singapurze zespoły otrzymają opony z najbardziej miękkiej mieszanki. W Japonii i Brazylii kierowcy będą korzystać z miękkiej i średniej mieszanki. Twarda i średnia mieszanka będzie obowiązywać w Chinach, Belgii i we Włoszech.

Szef firmy Bridgestone, Hirohide Hamashima wyjaśnił zmianę wyboru mieszanki na Grand Prix Brazylii. - Ten wyścig może być bardzo gorący, jak w zeszłym roku. Nasze informacje z ostatniego wyścigu ubiegłego sezonu pokazują nam, że zmiana będzie korzystna dla wszystkich ekip - uważa Japończyk.

Z kolei szef inżynierii w zespole Renault, Pat Symonds przyznaje rację Ferrari. - Opony na Hockenheim były zbyt twarde. Również na Spa i Monza krok w stronę bardziej miękkich opon będzie dobry - wyjaśnił Symonds.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×