Tym samym, po 11 latach pracy w Citroën Polska, Marek Nawarecki kończy swoją misję jako Dyrektor ds. Public Relations. Do sezonu 1998 Nawarecki był czynnym kierowcą rajdowym. Swoją przygodę z tym sportem zaczynał od startów za kierownicą leciwego Fiata 125p, by później przez kilka sezonów startować kolejno Ładą Samarą, Peugeotem 309 i Citroënem Saxo. To właśnie Marek Nawarecki jest pomysłodawcą i twórcą programu sponsorskiego C2-R2 Teams' Challenge - od dwóch sezonów nieoficjalnego pucharu Citroëna C2-R2 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.
Na stanowisko Dyrektora ds. P.R. w polskiej filii Citroëna powołany zostaje Jerzy Prządka. Karierę zawodową Jerzy Prządka rozpoczął w marce Citroën w sierpniu 2001 roku na stanowisku szefa strefy ds. handlowych. Przez ostatnie cztery lata odpowiedzialny był za dział szkoleń i wdrażanie metod handlowych w sieci sprzedaży Citroën Polska. Prywatnie Jerzy od dwóch lat jest żonaty i ma półtoraroczną córeczkę. Największą pasją Jerzego jest oczywiście motoryzacja.