Robert Kubica: Straciliśmy rano sporo czasu z powodu problemów z hamulcami. Na szczęście zdążyliśmy je wymienić i wypełniłem program do końca sesji. Po południu prasowaliśmy nad ustawieniami i staraliśmy się porównywać opony.
Nick Heidfeld: Czasy okrążeń nie są złe, szczególnie jeżeli weźmiemy pod uwagę, że najlepsze okrążenie w drugiej sesji zrobiłem we wczesnym okresie i to przy dość dużym ruchu. Balans samochodu jest lepszy niż w inne piątki, ale wciąż jest pole do poprawy. Znalezienie właściwego balansu zarówno na kwalifikacje, jak i na wyścig będzie wyzwaniem. Zrobiliśmy zwyczajowe porównanie opon przy dłuższych przejazdach. Podwyższenie niektórych krawężników zmieniło trochę tor i trzeba przyzwyczaić się, że z niektórych możesz skorzystać, ale inne lepiej omijać. Pod koniec drugiej sesji miałem trochę dłuższy postój, bo ściąłem szykanę Ascari i wolałem sprawdzić samochód.
Willy Rampf (Koordynator Techniczny BMW Sauber): Monza jest jedynym torem, gdzie wykorzystujemy pakiet aero z niskim dociskiem, dlatego rano poświęciliśmy dużo czasu na znalezienie podstawowych ustawień samochodu. Z jednej strony ważne jest, żeby nie tracić wiele czasu przejeżdżając przez krawężniki, z drugiej stabilność hamulców jest ważniejsza niż na jakimkolwiek innym torze. Po południu skoncentrowaliśmy się na przygotowaniach do wyścigu i porównaniu opon. Jesteśmy całkiem zadowoleni z wyników z małą ilością paliwa, z dużymi zapasami paliwa wciąż mamy wiele do zrobienia.