Mundial 2018 - historia. Tego nie wiedzieliście o MŚ (cz. 4)

Prezydent Panamy dzień, w którym piłkarze awansowali na mundial, ustanowił świętem narodowym, a rezultaty meczów w Rosji ma typować mieszkaniec muzeum - oto pigułka z ciekawostkami mundialowymi.

Dawid Borek
Dawid Borek
Portugalia i Ronaldo rządzą w mediach społecznościowych (fot. Robert Hradil/Getty)

Portugalska dominacja

Międzynarodowa sieć agencji PR ECCO przeprowadziła badanie "Ecco World Cup", z którego wynika, że mistrzem mediów społecznościowych spośród drużyn na mundialu 2018 jest Portugalia, której piłkarze mają łącznie ponad 360 mln obserwatorów. Na taki wynik złożyły się wyniki z Facebooka, Twittera i Instagrama. No, ale wiadomo, aż 320 mln ma - Cristiano Ronaldo.

Blado na jego tle wypada Robert Lewandowski, którego obserwuje 23 mln osób. Za to cała nasza reprezentacja znajduje się w tej klasyfikacji na 14. miejscu (na 32 możliwe) z rezultatem na poziomie 43 mln obserwatorów. 

Polub Piłkę Nożną na Facebooku
inf. własna, dw.com, Ecco World Cup
Zgłoś błąd
Komentarze (0)