KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Lech zagra z Zagłębiem z mistrzowskim logotypem na froncie koszulek

STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski

AB
piłkarze Lecha Poznań Materiały prasowe / Na zdjęciu: piłkarze Lecha Poznań

– Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin - mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

Lech Poznań po derbowej wygranej z Wartą zapewnił sobie 8. mistrzostwo Polski w historii. Przypadło na rok, w którym klub świętuje 100-lecie powstania. 21 maja Kolejorz rozegra na własnym stadionie ostatni mecz sezonu, a jego przeciwnikiem będzie Zagłębie Lubin. Z tej okazji STS, sponsor strategiczny, zaproponował zmianę swojego logotypu na koszulkach meczowych. W jego miejsce pojawi się specjalnie zaprojektowany napis. To wyjątkowa inicjatywa, gdyż do tej pory w polskiej lidze żaden ze sponsorów nie zdecydował się na taki krok.

- Działalność sponsorska STS zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Dlatego też wyszliśmy z inicjatywą, by na ostatni mecz w sezonie logo STS na koszulkach Lecha zastąpiło specjalne hasło z okazji zdobytego mistrzostwa. Chcemy w ten wyjątkowy sposób wspólnie świętować ten sukces - mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer STS.

- STS to nasz wieloletni sponsor i sprawdzony partner. Dlatego ich pomysł bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin. Chcę podkreślić, że to nie pierwszy raz, kiedy podejmujemy razem tego typu działania. Podobnie było w przypadku rocznicowych koszulek retro, w których zagraliśmy w dniu setnych urodzin klubu, a na ich froncie nie było tego dnia logo naszego sponsora. Przed meczem z Zagłębiem firma Mateusza Juroszka zgodziła się również kolejny raz na zdjęcie swojej reklamy z trybuny po to by więcej kibiców Lecha mogło uczestniczyć we wspólnym świętowaniu mistrzostwa Polski. Bardzo za to dziękujemy. Jesteśmy zadowoleni, że ten tytuł, podobnie jak poprzednie mistrzostwo wywalczyliśmy z logo STS na naszych strojach - podkreśla Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.

Część z limitowanych, mistrzowskich koszulek będzie dostępna dla kibiców w licytacji charytatywnej i w konkursach zorganizowanych przez sponsora strategicznego Lecha.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. W ciągu minionych 9 lat współpracy z klubem z Poznania bukmacher przeprowadził szereg unikatowych projektów jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji, w koszulkach z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligi Europy z FC Basel. STS – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań.

Polub Piłkę Nożną na Facebooku
Zgłoś błąd
Materiał Partnera
Komentarze (27)
  • krogi kielecki wstyd Zgłoś komentarz
    Husarzyk ty jesteś bardziej upośledzony niż Legionowiak, a takie rzeczy się nie zdarzają, być może jesteś po prostu z Warszawy, a to wiele tłumaczy, jeżeli tak jest jest mi niezmiernie
    Czytaj całość
    przykro i łączę się w bólu, napisz mi w najbliższych dniach organizujecie jakąś paradę tęczaków, chciałbym wpaść pooglądać dewiacje
    • yes Zgłoś komentarz
      Czy jest już oficjalna informacja organizatora rozgrywek na temat wyników ligi w sezonie 2021/2022?? Rozgrywki nie zakończyły się jeszcze...
      • Husarzyk Zgłoś komentarz
        Szkoda, że Kolejorze nie zagrają z koszulkami z napisem: Legio przepraszamy i prosimy o wybaczenie
        Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
        ×
        Sport na ×