Flick podjął ważną decyzję. Idzie śladem "Lewego"

Getty Images / Robert Lewandowski i Hansi Flick współpracowali w Bayernie Monachium
Getty Images / Robert Lewandowski i Hansi Flick współpracowali w Bayernie Monachium

Nowe wieści ws. przyszłości Hansiego Flicka. Florian Plettenberg podaje, że trener zatrudnił agenta w celu znalezienia nowego pracodawcy. Mowa o Pinim Zahavim, który ma świetne relacje z Joanem Laportą i robił rozliczne interesy z Barceloną.

Według Plettenberga, Hansi Flick chce wykorzystać kontakty i doświadczenie Piniego Zahaviego, ponieważ jest gotów na rozpoczęcie nowego projektu. Dziennikarz zwraca uwagę, że nazwisko niemieckiego szkoleniowca znajduje się na "dużej" liście Blaugrany, ale pytały też o niego ekipy z Premier League.

Wcześniejsze doniesienia wskazywały, że Flick chciałby pracować w Barcelonie i już teraz uczy się języka hiszpańskiego oraz poszukuje asystentów, którzy pomogliby mu w komunikacji. Do gry o tego trenera może jednak też wejść Bayern.

W kontekście informacji Plettenberga warto zwrócić uwagę przede wszystkim na dobre relacje Zahaviego z Joanem Laportą. Przedstawiciel pomógł Barcelonie w pozyskaniu Roberta Lewandowskiego w 2022 roku. Zahavi rozmawiał też z Blaugraną o takich piłkarzach jak Yannick Carrasco czy Benjamin Pavard. Obecnie reprezentuje interesy utalentowanego Daniego Rodrigueza.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: kopnął spod własnej bramki. Zdobył wymarzonego gola

"Marca" przypominała, że kontakty Laporty z Zahavim sięgają 2003 roku, a agent pomógł mu w tym czasie wygrać wybory prezydenckie, namawiając Manchester United, żeby nie informować prasy o transferze Davida Beckhama do Realu Madryt (obiecywano socios, że Anglik trafi na Camp Nou).

Relacje Zahaviego z Laportą wykraczają nawet poza sprawy zawodowe. "Marca" donosiła, że słynny agent zaprosił nawet obecnego prezydenta Barcelony na wesele swojej córki. Laporta w ubiegłym roku podróżował też z Zahavim do Arabii Saudyjskiej, gdzie zdaniem niektórych mediów mogli rozmawiać na temat Joshuy Kimmicha czy Gabriego Veigi, który jednak ostatecznie trafił właśnie na Półwysep Arabski.

Oczywiście dobre relacje Zahaviego z władzami Barcelony nie oznaczają, że Flick na pewno trafi do katalońskiego klubu. Agent ma też duże wpływy na angielskim rynku, a już informacje Plettenberga wskazują na zainteresowanie Niemcem ze strony ekip z Premier League.

Trzeba też dodać, że Zahavi w przeszłości pośredniczył przy transferze Neymara do PSG. Flick na pewno nie trafiłby do Blaugrany tylko w ramach przyjacielskich relacji, bo futbol to gra interesów. Świadczy o tym właśnie wspomniana sytuacja z 2003 roku, gdy Barca zakupiła klienta Zahaviego Rustu Recbera. Dobre stosunki mogą jednak pomóc w nawiązaniu kontaktów i wypracowaniu porozumienia.

Komentarze (5)
avatar
Leon78
17.02.2024
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Portal niby sportowy, a pod artykułami wpisy dewiantów... same zboki. 
avatar
ZorkinMlaszczęPętaAżPoBile
16.02.2024
Zgłoś do moderacji
3
9
Odpowiedz
Widzę członkowie Night Club Mlask, w nocy wymlaskali tyle pęt po same bile że w dzień nie chciało się pisać więcej niż po jednym komentarzu... :-) 
avatar
Adam 100
15.02.2024
Zgłoś do moderacji
11
4
Odpowiedz
Na drogę : Amen . 
avatar
Trener Gajowy
15.02.2024
Zgłoś do moderacji
12
4
Odpowiedz
Topola osika, osika, topola drżąca (Populus tremula L.) – gatunek drzewa należący do rodziny wierzbowatych .Korzeń palowy występuje tylko na młodych okazach, potem zanika.. Najpospolitszy gatun Czytaj całość
avatar
RzygamKłodertem
15.02.2024
Zgłoś do moderacji
12
4
Odpowiedz
Czwartkowy kolejny gniot z wątkiem Kłoderta Lewatywy. Tak żeby podtrzymać regułę tak żeby nie zapomnieć. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.