[tag=2800]
Robert Lewandowski[/tag] ma ostatnio pełne ręce roboty: sporo meczów w La Liga oraz walka z SSC Napoli w ramach Ligi Mistrzów. Przed kolejnym meczem ligowym (piątek, 8.03., z RCD Mallorca) bramkostrzelnego napastnika odwiedziła grupa z Polski. To nie byli zwykli kibice.
Firma Spotify - która jest jednym z głównych sponsorów FC Barcelona - zaprosiła do Katalonii grupę polskich influencerów. Julia Żugaj, Iza Zabielska, Fausti, Bartek Kubicki oraz Qrym mieli okazję obejrzeć jeden z treningów zespołu prowadzonego przez Xaviego, a potem zrobić kilka zdjęć z kapitanem reprezentacji Polski (znajdziesz je na końcu artykułu). To była akcja, która jest częścią promocji dostępnej właśnie na Spotify - playlista "Na Topie".
Młodzi twórcy to znani influencerzy. Prowadzą na instagramie konta, które obserwują rzesze internautów. To są liczby od 350 tys. w przypadku Izy Zabielskiej po aż 1,3 mln u Julii Żugaj. Dla przypomnienia, Lewandowskiego na instagramie obserwuje... ponad 35 mln ludzi z całego świata.
ZOBACZ WIDEO: Polecieli prywatnym odrzutowcem. Tam ukochana Ronaldo zabrała dzieci na wakacje
To nie pierwsza akcja promocyjna Spotify. Przypomnijmy, że twórcy tej aplikacji sponsorują Barcę od sezonu 2022/23. Piłkarze Dumy Katalonii zdążyli już grać w koszulkach z logotypami m.in. The Rolling Stones czy The Weeknd.
Barcelona zajmuje obecnie trzecie miejsce w tabeli ligi hiszpańskiej. Katalończycy tracą 8 punktów do liderującego Realu Madryt. Zespół, w którym gra Lewandowski walczy również w Lidze Mistrzów, aktualnie o awans do fazy ćwierćfinałowej.