Sam to ogłosił. Zlatan Ibrahimović związał się z polską firmą

Materiały prasowe / Na zdjęciu: Zlatan Ibrahimović
Materiały prasowe / Na zdjęciu: Zlatan Ibrahimović

Zlatan Ibrahimović to jedna z tych postaci w futbolu, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Nic więc dziwnego, że spore zdziwienie wśród fanów wywołało związanie się z polską marką. Legendarny napastnik został jej globalnym ambasadorem.

Zlatan Ibrahimović to postać, której nie trzeba przedstawiać. Choć obecnie jest na sportowej emeryturze, ciągle pozostaje obecny w piłce nożnej - z jednej strony jako doradca władz AC Milan, a z drugiej, jako współwłaściciel szwedzkiego Hammarby IF. Ponadto, aktywnie uczestnicy w rozwijaniu kariery swojego syna Maximiliana (o jego ostatnim wyczynie pisaliśmy TUTAJ). To powoduje, że jest on ciągle w pamięci fanów futbolu.

Mogłoby się wydawać, że gwiazda na tak światowym poziomie jest niedostępna dla Polaków. Jednak nic bardziej mylnego. Szwed poprzez swoje media społecznościowe ogłosił związanie się z polską platformą inwestycyjną XTB. Zrobił to w swoim stylu pisząc: "Świat nie jest gotowy na więcej niż jednego Zlatana, ale XTB jest".

Szwed z polską firmą związał się na dwa lata i będzie jej globalnym ambasadorem. Według informacji portalu Wirtualnemedia.pl na ten moment reklamy z jego udziałem będą w 14 krajach, a ta liczba może wzrosnąć w 2025 roku. Co więcej, przy okazji kręcenia spotów reklamowych zawitał do Warszawy i niewykluczone, że pojawi się w naszym kraju również w przyszłości. Na pozycji globalnego ambasadora XTB zastąpił innych znanych sportowców - Conora McGregora oraz Ikera Casillasa.

To kolejny przykład na to, że Zlatan Ibrahimović na sportowej emeryturze ciągle czerpie profity ze swojej piłkarskiej kariery. Przypomnijmy tylko, że w jej trakcie zdobył ponad 570 goli i sięgnął po 12 tytułów mistrzowskich w czterech krajach. Co więcej, w takich klubach jak m.in. Paris Saint-Germain, AC Milan czy Los Angeles Galaxy zyskał status legendy. Stąd też jest łakomym kąskiem reklamowym dla największych marek na świecie. W swoim portfolio ma występy dla takich firm, jak m.in. H&M, Visa czy Volvo.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Co za strzał! Gol "stadiony świata" w Argentynie

Zobacz także: Tyson Fury stracił ogromną kwotę na walce Joshua - Dubois
Zobacz także: McGregor na ustach całego świata

Źródło artykułu: WP SportoweFakty