500 tys. zł - tyle wyniesie dotacja dla klubu z Drogi Dębińskiej w sezonie 2024/2025. W ramach ogłoszonego w czwartek porozumienia, logotypy miasta trafią na koszulki pierwszej drużyny oraz inne nośniki reklamowe.
Premiera obrandowanych strojów miała miejsce już podczas ostatniego, wyjazdowego spotkania ekipy Piotra Klepczarka z Górnikiem Łęczna (1:1).
- Bardzo się cieszymy, że możemy powitać miasto Poznań w gronie naszych partnerów, wśród których znajduje się już wiele poznańskich marek. To dobrze, że Poznań postrzega Wartę jako ważny punkt w sportowym krajobrazie. Gra z logotypem Poznania na koszulkach ma dla nas znaczenie symboliczne: podkreśla, skąd jesteśmy i gdzie - w kontekście infrastruktury sportowej i rozgrywania meczów - mamy zamiar niebawem wrócić - powiedział prezes Warty, Artur Meissner.
W ramach umowy, "Zieloni" są także zobowiązani do przeprowadzenia zajęć piłkarskich dla uczniów klas sportowych w poznańskich szkołach.
Współpraca została sfinalizowana we wrześniu, a wydatkowanie środków zaplanowano na rok 2024 i 2025.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Czeski kibic dokonał tego jako pierwszy. Zarobił okrągły milion!