FC Barcelona, od momentu nawiązania współpracy ze Spotify, regularnie umieszcza na swoich koszulkach nazwiska popularnych wykonawców muzycznych w trakcie najbardziej prestiżowych spotkań sezonu, jakimi są mecze z Realem Madryt.
Takie działanie ma na celu promocję artystów za pośrednictwem klubu z Camp Nou. Wcześniej w ramach tej współpracy, FC Barcelona promowała na koszulkach m.in. kanadyjskiego piosenkarza Drake'a czy hiszpańską wokalistkę Rosalíę.
Nie tylko męska drużyna Barcelony zaprezentuje logotyp Coldplay. Jak informuje Polska Agencja Prasowa (PAP), drużyna żeńska również skorzysta z tej nietypowej szansy promocyjnej. Zawodniczki FC Barcelony wystąpią w koszulkach z logo zespołu podczas meczu z SD Eibar, który odbędzie się 2 listopada.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Messi i spółka świętowali. Mieli ku temu ważny powód
W ramach tego przedsięwzięcia, klub wprowadzi na rynek limitowaną edycję koszulek z nazwą Coldplay. Celem sprzedaży limitowanych egzemplarzy będzie wsparcie specjalnego projektu realizowanego przez agendę ONZ oraz Fundację Barca. Środki uzyskane ze sprzedaży mają być przeznaczone na pomoc dla uchodźców przebywających w obozach w Ugandzie.
Na boiskach Barcelony kluczową rolę odgrywają również polscy piłkarze. Robert Lewandowski , lider ligowej klasyfikacji strzelców, to jeden z głównych zawodników drużyny męskiej Katalończyków.
Ponadto, w drużynie kobiecej świetnie radzi sobie Ewa Pajor, która również przewodzi w rankingach strzeleckich. Ostatnio do klubu dołączył także bramkarz reprezentacji Polski Wojciech Szczęsny, który podpisał kontrakt z Barceloną i być może wystąpi w nadchodzącym El Clasico.
Początek El Clasico pomiędzy Realem Madryt a FC Barceloną 26 października o godz. 21:00.
Kibicuj "Lewemu" i FC Barcelonie na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)