"Klub FC Barcelona i Spotify, popularna platforma streamingowa, która oferuje dostęp do milionów utworów muzycznych, podcastów i innych treści audio, zawarły nową umowę, która przedłuża ich współpracę, przynosząc gigantowi La Liga znaczne dochody" - poinformował dziennik "Mundo Deportivo".
Logo Spotify pozostanie na koszulkach meczowych i treningowych męskiej i żeńskiej drużyny do 2030 roku, co stanowi przedłużenie poprzedniej umowy, która miała wygasnąć w 2026 roku.
ZOBACZ WIDEO: Córka Szymona Kołeckiego nie wytrzymała. Popłakała się podczas walki
Dodatkowo, prawa do nazwy stadionu Camp Nou, który będzie nadal nosił nazwę Spotify Camp Nou, zostały przedłużone aż do 2034 roku.
Nowe porozumienie, liczone od 2026 roku, ma przynieść Barcelonie około 380 mln euro (ok. 1,615 mld złotych) do 2030 roku.
Składa się na to 75 mln euro rocznie za umieszczenie logo na koszulkach, co daje łącznie 300 mln euro w ciągu czterech lat (2026-2030). Kolejne 80 mln euro do 2030 roku, pochodzić będzie z praw do nazwy stadionu.
Co ważne, umowa dotycząca nazwy stadionu wykracza poza rok 2030, przynosząc dodatkowe 80 mln euro w latach 2030-2034. W związku z tym, łączna wartość całej umowy, rozciągającej się do 2034 roku, wynosi 460 mln euro (ok. 1,955 mld złotych).
Po 2030 roku przestrzeń na koszulkach będzie wolna, ale logo Spotify nadal będzie widoczne na fasadzie stadionu przez kolejne cztery lata.
Obecna umowa sponsoringowa wygasa 30 czerwca 2026 roku i opiewa na kwotę ok. 62,5 mln euro (ok. 265,63 mln złotych) za koszulki oraz 5 mln euro (ok. 21,25 mln złotych) za nazwę stadionu.
Szkoda na takich jak ty prądu , więc nic więcej nie napiszę ...