Rewolucja biletowa w Chorzowie

Mecze pucharowe rozgrywane przez Ruch przy Cichej będą ostatnimi, na jakie będą obowiązywały papierowe bilety. Od sierpniowego spotkania z Wisłą Kraków na stadion Niebieskich będzie można wejść po wykupieniu, a następnie doładowaniu Karty Kibica.

Kibiców Ruchu czeka mała rewolucja. Od pierwszego meczu ligowego przy Cichej na mecze Niebieskich będzie można wejść po wykupieniu, a następnie doładowaniu Karty Kibica. Chorzowianie są pierwszym klubem w Polsce, który zdecydował się na biletową rewolucję. - Wkrótce czeka to wszystkich w ekstraklasie - przyznaje rzecznik prasowy Ruchu Mariusz Gudebski, który podkreśla, że w meczach w europejskich pucharach obowiązywać będą dotychczasowe zasady.

Później jednak każdy kibic, który będzie chciał obejrzeć mecz Ruchu, będzie musiał zaopatrzyć się w Kartę Kibica (otrzyma ją zaraz po wypełnieniu formularza i zeskanowaniu dowodu tożsamości). Posiadacz karty będzie mógł doładować ją w kasie stadionu lub internetowo (w sieci wszystko ma trwać ok. 5 minut). Po zasileniu konta kibic będzie mógł wybrać miejsce na stadionie, z którego będzie obserwował pojedynek swoich pupili. - Można z dużym wyprzedzeniem wybrać i zarezerwować miejsca na najbardziej interesujące pojedynki - tłumaczy Gudebski.

Na "plastikach", po które fani Niebieskich będą mogli zgłaszać się już od piątku (koszt plastikowej wejściówki wynosi 15 zł), będzie widniał wizerunek, imię, nazwisko oraz PESEL kibica. Na tej podstawie, po doładowaniu karty, kibic będzie mógł przejść przez elektroniczną bramkę (łącznie będzie ich 20) i znaleźć się na stadionie.

W Chorzowie zdają sobie sprawę, że pierwsze mecze po wprowadzeniu elektronicznych Kart Kibica mogą być trudne. - System zostanie wprowadzony na mecz z Wisłą, na który na pewno wybierze się wielu kibiców. Dlatego radzimy, żeby już wcześniej zaopatrzyć się i doładować Karty Kibica, aby potem nie było problemów przy wejściu na stadion - apeluje Krzysztof Hermanowicz, dyrektor ds. bezpieczeństwa w klubie. - Planujemy również wyjeżdżać do naszych fanklubów, gdzie kibice mogliby zaopatrzyć się w karty. Zainteresowani powinni kontaktować się z klubem i zgłaszać zapotrzebowanie - dodaje Hermanowicz, podkreślając, że starsi kibice mogą liczyć na pomoc klubu w wyrobieniu Kart Kibica.

Niebiescy planują przeprowadzenie akcji promującej nowy system. Przy Cichej zdają sobie sprawę, że nowy system może początkowo niektórych kibiców zniechęcić do przychodzenia na stadion. Tak było m. in. po wprowadzeniu identyfikatorów. - Nasi kibice szybko do tej nowości przywykli i jestem pewien, że teraz będzie podobnie - stwierdza Mariusz Gudebski.

Dodajmy, że całość inwestycji sfinansowało miasto.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.