PZPN zmienia identyfikację wizualną

Na pierwszym w tym roku posiedzeniu Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej wybrał nowy logotyp PZPN. Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej dotyczyć będzie wszystkich obszarów działalności Związku, a przede wszystkim tych, które mają największy wpływ na wizerunek PZPN: drużyny narodowej, rozgrywek Pucharu Polski, I ligi, reprezentacji młodzieżowych, futsalu, piłki plażowej i kobiecej.

Prezentacja koncepcji nowej identyfikacji wizualnej PZPN nastąpi w najbliższym czasie. Cały proces zmiany identyfikacji zaplanowany jest na lata 2011-2012.

Przyjęcie nowego logotypu oznacza uporządkowanie własnego systemu znaków stosowanych przez Związek, a w konsekwencji lepszą rozpoznawalność i większą atrakcyjność dla kibiców, sponsorów i stacji telewizyjnych.

PZPN jest pierwszym związkiem sportowym w Polsce, który w sposób kompleksowy, dopasowany do standardów stosowanych przez czołowe federacje zagraniczne, przygotowuje się do profesjonalnego zarządzania swoimi produktami.

Autorem projektu nowego logotypu, wybranego w konkursie, w którym udział wzięły czołowe agencje zajmujące się projektowaniem marek w Polsce, jest agencja Salt Pepper Brand Design.

Komentarze (0)