Kibice Śląska muszą uzbierać 600 kilogramów kapsli, żeby dostać "sektorówkę"

Trzy miesiące mają fani Śląska Wrocław, żeby uzbierać 600 kilogramów kapsli piwa Piast, sponsora strategicznego WKS-u. To jest 300 tysięcy kapsli, bowiem jeden waży dwa gramy. Jeśli zbiorą, dostaną "sektorówkę" na nowy stadion

- "Sektorówka" jest nagrodą, która z pewnością spodoba się każdemu kibicowi śląskiej drużyny. Wszystkim uczestnikom konkursu przyświeca jeden wspólny cel, który mamy nadzieję zostanie osiągnięty do końca tegorocznego sezonu - mówi Łukasz Kwiatkowski, Brand Manager Marki Piast.

Cała akcja ruszy podczas najbliższego meczu Śląska na własnym stadionie. 4 marca WKS podejmie Cracovię i kibice będą mogli przynieść pierwsze kapsle. Następnie będzie podawana ilość już zebranych oraz ile jeszcze brakuje do końcowego sukcesu.

Jednak to tylko połowa akcji, którą Piast przygotował dla swoich kibiców. W porozumieniu ze Stowarzyszeniem Kibiców Wielki Śląsk fan klub, który uzbiera największą ilość kapsli, będzie mógł zorganizować "Imprezę Piasta". Zapas piwa zapewni rzecz jasna producent tego trunku i będzie to 300 litrów.

- Od początku zabiegaliśmy o promowanie naszych fan klubów. Dla nich każdy mecz jest wyjazdowy. Są kibice, którzy muszą dojeżdżać do Wrocławia nawet 100 kilometrów. Nie były przygotowywane wcześniej dla nich żadne akcję czy ułatwienia. Na dodatek nowa ustawa o imprezach masowych jeszcze bardziej utrudniła im życie - tłumaczy Przemysław Piwowarski, prezes Stowarzyszenia Kibiców Wielki Śląsk. Teraz fan kluby wcześniej wysyłają listę fanów chcących uczestniczyć w meczu i bilety odbierają przed samym spotkaniem. Wcześniej musieli w tygodniu przyjechać do Wrocławia, aby je zakupić. Ponadto ci kibice mają tańsze bilety. W sumie oficjalnych fan klubów jest ponad 30.

- Nasza współpraca co chwilę nas zaskakuje - mówi z kolei Jacek Kubiak, dyrektor marketingu Śląska Wrocław. - Mam nadzieję, że ta akcja spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony kibiców - dodaje. - Chcemy wspierać najbardziej lojalnych kibiców Śląska i aktywować ich wokół kibicowania. Akcja jest też związana z nowym stadionem, który jest budowany. Głównym celem jest to, żeby fani mieli super narzędzia do kibicowania podczas meczów na nowym obiekcie - przyznaje Kwiatkowski.

"Sektorówkę", którą mogą dostać kibice, projektuje Wielki Śląsk. Sami fani będą mogli zadecydować, jak będzie wyglądała. Będzie dostosowana do trybuny znajdującej się za jedną z bramek na nowym stadionie. - Pierwszy mecz Śląska chcielibyśmy zainaugurować przy jakieś wspaniałej oprawie. "Sektorówka" nam to pozwoli zrobić. Mamy nadzieję, że uzbieramy odpowiednią ilość kapsli i wszyscy kibice będą się cieszyć - zakończył Piwowarczyk.

Trzeba zaznaczyć, że nie jest to jedyny konkurs, który w tej chwili trwa. Wszyscy kibice mogą wygrać samochód. Zostanie on wylosowany na ostatnim meczu, a żeby wziąć w nim udział trzeba kupić karnet na mecze Śląska.

Komentarze (0)