Kibice Śląska muszą uzbierać 600 kilogramów kapsli, żeby dostać "sektorówkę"

Trzy miesiące mają fani Śląska Wrocław, żeby uzbierać 600 kilogramów kapsli piwa Piast, sponsora strategicznego WKS-u. To jest 300 tysięcy kapsli, bowiem jeden waży dwa gramy. Jeśli zbiorą, dostaną "sektorówkę" na nowy stadion

- "Sektorówka" jest nagrodą, która z pewnością spodoba się każdemu kibicowi śląskiej drużyny. Wszystkim uczestnikom konkursu przyświeca jeden wspólny cel, który mamy nadzieję zostanie osiągnięty do końca tegorocznego sezonu - mówi Łukasz Kwiatkowski, Brand Manager Marki Piast.

Cała akcja ruszy podczas najbliższego meczu Śląska na własnym stadionie. 4 marca WKS podejmie Cracovię i kibice będą mogli przynieść pierwsze kapsle. Następnie będzie podawana ilość już zebranych oraz ile jeszcze brakuje do końcowego sukcesu.

Jednak to tylko połowa akcji, którą Piast przygotował dla swoich kibiców. W porozumieniu ze Stowarzyszeniem Kibiców Wielki Śląsk fan klub, który uzbiera największą ilość kapsli, będzie mógł zorganizować "Imprezę Piasta". Zapas piwa zapewni rzecz jasna producent tego trunku i będzie to 300 litrów.

- Od początku zabiegaliśmy o promowanie naszych fan klubów. Dla nich każdy mecz jest wyjazdowy. Są kibice, którzy muszą dojeżdżać do Wrocławia nawet 100 kilometrów. Nie były przygotowywane wcześniej dla nich żadne akcję czy ułatwienia. Na dodatek nowa ustawa o imprezach masowych jeszcze bardziej utrudniła im życie - tłumaczy Przemysław Piwowarski, prezes Stowarzyszenia Kibiców Wielki Śląsk. Teraz fan kluby wcześniej wysyłają listę fanów chcących uczestniczyć w meczu i bilety odbierają przed samym spotkaniem. Wcześniej musieli w tygodniu przyjechać do Wrocławia, aby je zakupić. Ponadto ci kibice mają tańsze bilety. W sumie oficjalnych fan klubów jest ponad 30.

- Nasza współpraca co chwilę nas zaskakuje - mówi z kolei Jacek Kubiak, dyrektor marketingu Śląska Wrocław. - Mam nadzieję, że ta akcja spotka się z dużym zainteresowaniem ze strony kibiców - dodaje. - Chcemy wspierać najbardziej lojalnych kibiców Śląska i aktywować ich wokół kibicowania. Akcja jest też związana z nowym stadionem, który jest budowany. Głównym celem jest to, żeby fani mieli super narzędzia do kibicowania podczas meczów na nowym obiekcie - przyznaje Kwiatkowski.

"Sektorówkę", którą mogą dostać kibice, projektuje Wielki Śląsk. Sami fani będą mogli zadecydować, jak będzie wyglądała. Będzie dostosowana do trybuny znajdującej się za jedną z bramek na nowym stadionie. - Pierwszy mecz Śląska chcielibyśmy zainaugurować przy jakieś wspaniałej oprawie. "Sektorówka" nam to pozwoli zrobić. Mamy nadzieję, że uzbieramy odpowiednią ilość kapsli i wszyscy kibice będą się cieszyć - zakończył Piwowarczyk.

Trzeba zaznaczyć, że nie jest to jedyny konkurs, który w tej chwili trwa. Wszyscy kibice mogą wygrać samochód. Zostanie on wylosowany na ostatnim meczu, a żeby wziąć w nim udział trzeba kupić karnet na mecze Śląska.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.