Głośne transfery poprawią frekwencję na meczach Lechii Gdańsk?

PGE Arena to jeden z ładniejszych obiektów w kraju, mimo to Lechia ma problemy z jej wypełnieniem. Jak to zmienić? Na ile wpływ na ten stan rzeczy mają głośne transfery, jak choćby Daisuke Matsuiego?

Tuż po zakontraktowaniu wielokrotnego reprezentanta Japonii klub znad morza zaobserwował nagły wzrost zainteresowania ze strony azjatyckich kibiców. Czy w Trójmieście liczą, że ta tendencja potrwa dłużej? - Dzień po podpisaniu umowy odnotowaliśmy więcej wejść na stronę internetową, a także oficjalny profil na Facebooku. Nie jest to dla nas wielkie zaskoczenie, bo pozyskaliśmy zawodnika znanego w swojej ojczyźnie, który ma sporo występów w kadrze. Niebawem przekonamy się, czy zainteresowanie japońskich kibiców to coś bardziej trwałego - powiedział portalowi SportoweFakty.pl rzecznik prasowy Lechii, Michał Lewandowski.

Czy możliwe są następne tak głośne transfery? - Nie mamy zwyczaju informować o ruchach kadrowych dopóki nie podpiszemy umowy - uciął.

Klub z Gdańska dysponuje bardzo ładnym stadionem, ale niska frekwencja powoduje, że atmosfera na meczach nie jest idealna. - Zależy jak na to spojrzeć. Jeśli porównamy średnią liczbę widzów na Lechii z innymi obiektami, to od dwóch sezonów jesteśmy w czołówce. Oczywiście nie zadowalamy się tym i prowadzimy szereg działań, by poprawić sytuację. Wiadomo, że PGE Arena jest bardzo dużym stadionem i nawet kilkanaście, czy około dwudziestu tysięcy osób na trybunach nie wygląda szczególnie imponująco. Dlatego właśnie pracujemy nad polepszeniem frekwencji - oznajmił Lewandowski.

Lechia póki co nie potrafi dobić do czołówki. Czy awans o kilka miejsc mógłby poskutkować gwałtownym wzrostem zainteresowania meczami? Sukces często przyciąga kibiców, którzy na co dzień nie odwiedzają stadionów. - Wiadomo, że dobry wynik sportowy to zawsze pozytyw, który pomaga w ściągnięciu ludzi na trybuny. Podobnie jest z zawodnikami o uznanej marce grającymi w danej drużynie. Jednak przykład klubów w naszej lidze, które w poprzednich sezonach uzyskiwały lepszy wynik sportowy od Lechii, pokazuje, że nie musi to oznaczać lawinowego wzrostu frekwencji. Wydaje mi się, że to problem całej T-Mobile Ekstraklasy i jest on nieco bardziej złożony - zakończył rzecznik klubu z Trójmiasta.

Komentarze (2)
Bodiczek
8.07.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Matsui to za mało, Lechia musiałaby mieć ze trzech takich zawodników. Aktualnie jest mega przeciętną drużyną. 
avatar
Mose Jurinho
8.07.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ttrzeba wygrywac u siebie to bedą i ludzie a nie jak za Bobo baty i bajki o dobrej grze. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.