Philipp Lahm i Andrea Pirlo na usługach Drutexu z Bytowa!

Polski potentat w produkcji okien i drzwi z Bytowa oficjalnie zatrudnił do promocji swoich wyrobów Philippa Lahma z Bayernu Monachium i Andrea Pirlo z Juventusu Turyn!

Aleksander Wójcik
Aleksander Wójcik

Obie gwiazdy światowego futbolu związały się z Drutexem kontraktem, który będzie obowiązywał aż do maja 2015 roku. Firma z zaledwie 17-tysięcznego, pomorskiego Bytowa będzie korzystała z ich wizerunku w ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej, komunikacji z fanami i partnerami handlowymi.

Reklamy polskiego producenta stolarki okiennej pojawią się w mediach społecznościowych i tradycyjnych - czyli w prasie, radiu i telewizji w całej Europie - głosi komunikat ze strony firmy. Drutex zagwarantował sobie też prawo do zaangażowania Philippa Lahma i Andrei Pirlo do różnego rodzaju imprez organizowanych dla swoich partnerów biznesowych ale również dla klientów.

Philipp Lahm powiedział: - Drutex jest firmą, która łączy w sobie wieloletnie doświadczenie z doskonałym know-how oraz innowacyjnym podejściem. Powód mojej współpracy z firmą Drutex jest prosty: wyznajemy jednakowe wartości. Chodzi o uczciwość i rzetelność oraz dążenie do najwyższej jakości w biznesie i na boisku.

Z kolei Andrea Pirlo dodał: - Drutex jest synonimem innowacji, profesjonalizmu i wysokiej jakości w skali globalnej. Najważniejszym celem firmy jest ciągły rozwój, nieustanny postęp i zapewnienie swoim klientom najlepszych produktów, będących odpowiedzią na ich indywidualne wymagania. To są również wartości, które osobiście cenię jako profesjonalny piłkarz i które wykorzystuję, by wspierać moją drużynę.

Drutex jest od 11 lat sponsorem II ligowej drużyny piłkarskiej Bytovi Bytów. Trenerem zespołu w tym sezonie został były selekcjoner reprezentacji Polski - Paweł Janas. Jego podopieczni po 17 kolejkach zajmują trzecią lokatę w grupie zachodniej II ligi, z dorobkiem 38 punktów i stratą zaledwie dwóch oczek do miejsc premiowanych awansem na zaplecze ekstraklasy. Firma z Bytowa wspiera także najstarszy warszawski zespół, obecnie zaledwie IV-ligową Polonię Warszawa.
Philipp Lahm (w białej koszulce) wkrótce z Włochem Andreą Pirlą będzie w całej Europie reklamował polski Drutex. Philipp Lahm (w białej koszulce) wkrótce z Włochem Andreą Pirlą będzie w całej Europie reklamował polski Drutex.
- Włoski pomocnik Juventusu Turyn, Andrea Pirlo oraz kapitan reprezentacji Niemiec i Bayernu Monachium, Philipp Lahm, to ikony światowej piłki nożnej, którzy perfekcyjnie uosabiają charakter marki Drutex i jej produktów. Decyzja o podjęciu współpracy z tak wybitnymi postaciami najwyższej klasy futbolu jest wynikiem strategii marketingowej firmy, skoncentrowanej na wzmocnieniu rozpoznawalności marki na rynkach europejskich, a szczególnie w Niemczech i we Włoszech, gdzie firma posiada rozbudowaną i prężnie rozwijającą się sieć sprzedaży - tłumaczy angaż obu gwiazd prezes Leszek Gierszewski.

Zaangażowanie przez Drutex dwóch topowych gwiazd futbolu ma być zapewne odpowiedzią na dotychczasowe działania ich największego krajowego i europejskiego konkurenta - firmy Oknoplast z podkrakowskich Niepołomic.

Prezes Oknoplastu Mikołaj Placek jest z kolei ogromnym fanem nerro-azzurich. Stąd też jego firma jest "top" sponsorem drużyny Interu Mediolan. Gwiazdy i piłkarze tego klubu jak: Javier Zanetti Diego MilitoGiampaolo Pazzini czy Andrea Poli także reklamują polskie produkty. Warto dodać, że Oknoplast jest też partnerem niemieckiej Borussii Dortmund i głównym sponsorem francuskiego Olympique Lyon.

W polskim futbolu nieco wyżej stoją na razie "akcje" podkrakowskiej firmy, która jest także właścicelem i głównym sponsorem I ligowej Puszczy Niepołomice, gdzie mieści się główna siedziba prezesa Placka. Aktualnie Puszcza zajmuje 11 miejsce z przewagą 4 punktów nad strefą spadkową.
Andrea Pirlo może wkrótce pojawic się w... Bytowie! Andrea Pirlo może wkrótce pojawic się w... Bytowie!
Według nieoficjalnych informacji obaj czołowi europejscy producenci stolarki okiennej i drzwiowej wydają na reklamę poprzez zagraniczne kluby, bądź znanych piłkarzy, po co najmniej kilka do kilkunastu milionów euro.

Dodajmy jeszcze, że cztery lata temu głównym sponsorem niemieckiego TSV 1860 Monachium została krakowska firma Comarch. Prezes Janusz Filipiak już nie sponsoruje niemieckiego futbolu, ale za to w ostatnim sezonie nawiązał współpracę z francuskim AS Nancy. Jest także w dalszym ciągu prezesem i włascicelem Cracovii Kraków.

Oglądaj rozgrywki włoskiej Serie A na Eleven Sports w Pilocie WP (link sponsorowany)

Czy polscy producenci powinni być sponsorami zagranicznych klubów piłkarskich?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×