Na Legię bez karty

Tego jeszcze w Polsce nie było. Legia daje kibicom wyjątkowe przywileje. Na dodatek od pierwszego meczu rundy wiosennej na stołeczny stadion będzie można wejść bez Karty Kibica.

Rewolucyjne informacje napłynęły do nas z Legii Warszawa. Nie chodzi o kolejny transfer, nie chodzi o formę zespołu. Tak naprawdę wiadomości są jeszcze ważniejsze, bo dotyczą każdego z kibiców "Wojskowych".

Najważniejsza zmiana: już od pierwszego meczu rundy wiosennej T-Mobile Ekstraklasy (niedziela, 15 lutego, z Jagiellonią Białystok), nie trzeba posiadać Karty Kibica, aby kupić bilet i obejrzeć spotkanie Legii. - Planowaliśmy ten ruch od dawna. Zaczęliśmy myśleć o likwidacji obowiązku posiadania Karty Kibica od kiedy tylko pojawiłem się w klubie. Musieliśmy jednak zadbać o to, by przeprowadzić ten proces zgodnie z obowiązującym prawem - wyjaśnia prezes klubu, Bogusław Leśnodorski.

- Nasze badania i dyskusje z kibicami, zarówno tymi, którzy są na każdym meczu, jak i tymi, którzy chcą dopiero zacząć regularnie chodzić na Legię, pokazują, że obowiązek posiadania Karty Kibica był traktowany jako utrudnienie, a nie udogodnienie w kupowaniu biletów. Wiele osób deklarowało, że nie poszło na nasz mecz dlatego, że najpierw musiałoby wypełniać niepotrzebne formalności. Teraz wystarczy przyjść przed meczem na stadion z dokumentem tożsamości takim, jak dowód osobisty, czy prawo jazdy, i kupić bilet - dodaje wiceprezes zarządu Legii, Jakub Szumielewicz.
[ad=rectangle]
Ideę popierają sami kibice. - Jako SKLW i całe środowisko kibiców od lat uważaliśmy, że wymóg posiadania Karty Kibica do kupna biletu był absurdem. Popieramy działania Klubu, który znosi tę konieczność - twierdzi prezes Stowarzyszenia Kibiców Legii Warszawa, Leszek Mańk.

Na mecze Legii będzie można przyjść z ulicy. Po wypełnieniu odpowiedniego formularza i wykupieniu biletu bramy stadionu przy Łazienkowskiej zostaną otwarte.

Co jednak z kibicami, którzy mają już Karty Kibica? Spokojnie, nie trzeba, a nawet nie powinno się wyrzucać ich do kosza. W tym momencie przechodzimy do drugiej zmiany, którą Legia wprowadza jako pierwszy klub w Polsce. Każdy kibic, który ma taką Kartę weźmie udział w programie lojalnościowym "Legiony". - Program lojalnościowy dla kibiców Legii ma nagrodzić tych, którzy są z drużyną najczęściej: tych, dla których zimowy mecz Pucharu Polski, czy pierwsza runda eliminacji w rozgrywkach europejskich, są tak samo ważne, jak decydujące spotkania rundy mistrzowskiej. Naszym celem jest, by dać tym ludziom wspomnienia na całe życie, nagrodzić ich w sposób, którego nie da się kupić, zbliżyć do klubu, pokazać go od kuchni i podziękować za wsparcie. Tych, którzy będą na 100 proc. meczów w sezonie czeka coś naprawdę specjalnego - mówi Leśnodorski.

Każdy, kto ma Kartę Kibica i zaloguje się do swojego profilu weźmie udział w programie. Za każdy mecz, na który kupi bilet otrzyma 10 punktów. I tak... Za 10 punktów (czyli jedno spotkanie w sezonie otrzyma stopień "szeregowca"). Za 30 pkt. (zaledwie trzy spotkania) zostanie "starszym żołnierzem", co da mu możliwość bezpłatnego zwiedzania stadionu i strefy sportowej z przewodnikiem. Super niespodzianka dla każdego fana.

Oczywiście im więcej punktów, tym wyższe stopnie wojskowe: mamy m.in. "kaprala", "sierżanta", "kapitana", czy "pułkownika". Nagrody? Będzie można otrzymać autograf piłkarza, zrobić sobie zdjęcie z ulubionym zawodnikiem, zapewnić swojemu dziecku wprowadzanie piłkarzy na murawę przed jednym z meczów czy wreszcie pospacerować po dachu stadionu z przewodnikiem.

- Przy wdrażaniu tego programu przyświecała nam idea lojalności pochodząca z Legionów, dlatego wprowadziliśmy stopnie wojskowe wzorowane na historii tej formacji. Jest to kolejna inicjatywa, która nie ma swoich odpowiedników w polskim sporcie, więc z niecierpliwością czekamy także na wszelkie opinie kibiców. Liczymy na to, że zaproponowany program poprawi frekwencję na naszych meczach - komentuje Szumielewicz.

Komentarze (5)
avatar
Tabson
12.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak zwykle marketing Legii to lata świetlne dla pozostałych ekip w PL :| 
avatar
ALPACA
11.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Wiadomo juz od dawna było że jest Ekstraklasa i legła. 15 druzyn i jedna cz. owca. Nie dość ze już fanatycy uszczuplili kase klubu /za swoje ideologiczne zachowanie/ to teraz jej właściciele po Czytaj całość
avatar
Piotr Jakóbczyk
11.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Brak obowiązkowej karty kibica akurat na mecz z Jagiellonią? To rok temu wojewoda zamykając jedną z trybun, posadził najzagorzalszych kibiców obu drużyn obok siebie i doszło do bijatyk. Teraz b Czytaj całość
avatar
Patryk Nowak
11.02.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No i tu można pochwalić Legie. Nareszcie zrobili coś, a nie tylko mówią, że zrobia. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.