Marzena Sarapata: Chcemy przywrócić godność Wiśle Kraków

PAP / Stanisław Rozpędzik / Od lewej: dyrektor wykonawczy Wisły Kraków, Daniel Gołda i prezes Wisły Kraków, Marzena Sarapata
PAP / Stanisław Rozpędzik / Od lewej: dyrektor wykonawczy Wisły Kraków, Daniel Gołda i prezes Wisły Kraków, Marzena Sarapata

- Wisłę trzeba szybko skierować na właściwe tory. Zaczniemy od przywrócenia temu klubowi godności - mówi nowa prezes Wisły Kraków, Marzena Sarapata.

Marzena Sarapata wcześniej była członkiem zarządu TS Wisła, które od 23 sierpnia jest właścicielem Wisły Kraków SA, w ramach której działa sekcja piłkarska Białej Gwiazdy. Jest radcą prawnym, a także absolwentką studiów z zakresu Zarządzania Organizacjami Sportowymi na Uniwersytecie Jagiellońskim, posiada tytuł menedżera sportu nadawany przez Ministra Sportu i brała udział w przygotowaniach Euro 2012. Zadeklarowała z uśmiechem, że jest kibicem Wisły od dziecka, ponieważ "w domu nie było innego wyboru".

- Dziękuję za zaufanie i docenienie moich kompetencji. Zdaję sobie sprawę z odpowiedzialności za 110 lat tradycji tego klubu - mówi Sarapata, która w piątek została przedstawiona jako nowa prezes klubu i dodaje: - Priorytetem, co oczywiste, jest poprawa sytuacji ekonomicznej klubu, odzyskanie zaufania kibiców, odzyskanie zaufania dotychczasowych sponsorów i pozyskanie nowych. Dalej zdynamizowanie i unowocześnienie struktury klubu poprzez postawienie na rozwój marketingu.

Sarapata ma świadomość tego, jak wiele w ostatnich tygodniach Wisła straciła wizerunkowo przez Jakuba Meresińskiego: - Nie mamy nic wspólnego z poprzednim właścicielem. Wisłę trzeba było szybko skierować na właściwe tory. Chcemy przywrócić godność temu klubowi. Robimy wszystko, co możliwe w tym kierunku. Mogę zapewnić, że już samo przejęcie spółki przez Towarzystwo, spotkało się z dobrym odzewem krakowskiego biznesu, który chce do Wisły przyjść i który chce Wiśle pomóc.

Prezes klubu zapewnia, że rozmowy z potencjalnymi sponsorami prowadzone są od momentu przejęcia spółki przez TS: - Wiemy, że są znaczne deficyty, ale o szczegółach nie będziemy mówić z uwagi na tajemnice przedsiębiorstwa. Rozpoczęliśmy i prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z potencjalnymi sponsorami. Już po poniedziałkowej konferencji dostaliśmy bardzo duży odzew od biznesu, który chce wspomóc Wisłę. Mówię tu także o sponsorze na koszulki. Sukces w tym zakresie chciałbym zakomunikować jak najszybciej.

Sarapata dała jednocześnie do zrozumienia, że jeszcze jest za wcześniej, by mówić o kształcie struktury sponsorskiej: - Dążymy do tego, żeby sytuacja ekonomiczna klubu była stabilna. Rozmawiamy z każdym, kto chce w tym pomóc. Nie jestem w stanie teraz powiedzieć, czy będzie to jeden, dwóch czy kilkudziesięciu sponsorów. Przejęcie spółki przez Towarzystwo jest korzystne, ponieważ pakiet, który możemy zaproponować sponsorowi, jest znacznie większy i atrakcyjny.

ZOBACZ WIDEO Maja Włoszczowska: plany? Sen i jazda na rowerze (źródło TVP)

{"id":"","title":""}

Komentarze (1)
avatar
Lipowy Batonik
26.08.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Oby to nie były kolejne puste słowa.Kiedy wydawało się , że Wisła sięgnęła dna to z czasem okazywało się , że można zejść niżej.W chwili obecnej sytuacja Wisły jest naprawdę nie do pozazdroszcz Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.