Frekwencja na stadionach piłkarskich: Legia i Lechia najlepsi, pustki w Lublinie

PAP
PAP

Spośród wszystkich spotkań 23. kolejki Lotto Ekstraklasy, najwięcej osób przyszło na starcie Legii Warszawa z Bruk-Bet Termaliką. Sporym zainteresowaniem cieszyło się też spotkanie w Gdańsku.

W tym artykule dowiesz się o:

Odpowiednio 14 i 13 tysięcy ludzi, to nie jest jednak maksimum potencjału kibiców z Warszawy i z Gdańska, których średnio na mecze Legii i Lechii przychodzi więcej. Sporym zainteresowaniem jak na warunki Lotto Ekstraklasy cieszyło się także starcie Wisły z Jagiellonią.

Więcej osób niż zazwyczaj udało się na stadion Pogoni Szczecin. Magnesem dla kibiców był Lech Poznań. Mimo wszystko, na polskich stadionach było widać sporo wolnych miejsc. Szczególnie smutno wyglądał obiekt w Lublinie. Starcie Górnika Łęczna z Piastem Gliwice zobaczyło zaledwie 1 401 osób. Jak widać mecze w innym mieście nie są na ten moment dobrym posunięciem.

23. kolejka Lotto Ekstraklasy
Arka Gdynia - Korona Kielce - 5 213
Pogoń Szczecin - Lech Poznań - 8 678
Wisła Płock - KGHM Zagłębie Lubin - 3 432
Lechia Gdańsk - Cracovia - 13 018
Wisła Kraków - Jagiellonia Białystok - 11 210
Górnik Łęczna - Piast Gliwice - 1 401 (w Lublinie)
Legia Warszawa - Bruk-Bet Termalica Nieciecza - 14 163
Ruch Chorzów - Śląsk Wrocław - 5 557

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Legia Warszawa 18 530 12 222 367
Lech Poznań 15 789 11 173 684
Lechia Gdańsk 15 645 12 187 740
Jagiellonia Białystok 13 000 11 142 996
Wisła Kraków 12 697 13 165 062
Śląsk Wrocław 9 984 11 109 822
Arka Gdynia 8 451 12 98 169
Cracovia Kraków 8 212 10 82 117
Pogoń Szczecin 6 439 11 70 831
Ruch Chorzów 6 316 11 69 481
KGHM Zagłębie Lubin 6 119 11 67 307
Korona Kielce 5 880 11 64 676
Wisła Płock 5 310 12 63 722
Piast Gliwice 5 041 11 55 454
Górnik Łęczna 3 554 11 39 097
Bruk-Bet Termalica Nieciecza 3 687 11 40 557

Łącznie na trybunach w 23. kolejce Lotto Ekstraklasy: 62 672 widzów.

Średnio jeden mecz 23. kolejki Lotto Ekstraklasy obejrzało: 7 834 widzów.

Łącznie na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2016/17: 1 650 381 widzów (181 meczów).*

Średnio mecz na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2016/17 obejrzało: 9 118 widzów.*

* Mecze bez udziału publiczności nie liczą się do klasyfikacji

Mecze z najwyższą frekwencją Lotto Ekstraklasy w sezonie 2016/17:

KolejkaMeczFrekwencja
X Lech Poznań - Arka Gdynia 39 539
XIX Wisła Kraków - Cracovia 28 907
XIII Legia Warszawa - Lech Poznań 28 842
IX Lechia Gdańsk - Lech Poznań 26 054
XV Legia Warszawa - Cracovia 24 342
XVII Śląsk Wrocław - Legia Warszawa 22 004
XX Legia Warszawa - Górnik Łęczna 21 901
XVIII Legia Warszawa - Wisła Płock 21 821
XII Lech Poznań - Wisła Kraków 20 158
X Wisła Kraków - Legia Warszawa 19 477

ZOBACZ WIDEO Na kłopoty Messi. Zobacz skrót meczu Atletico Madryt - FC Barcelona [ZDJĘCIA ELEVEN]

Komentarze (1)
avatar
Jarek Ewa
1.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
na celtic sredia to 51 tysiecy na mecz hahaha 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.