Jose Mourinho to jeden z najpopularniejszych menedżerów na świecie. Przez wielu kibiców jest uwielbiany, a przez liczną rzeszę fanów znienawidzony. Nikt go jednak nie ignoruje. Jest to świadoma taktyka Portugalczyka, który tym samym odwraca uwagę mediów od piłkarzy i skupia na sobie. W dodatku sam to uwielbia. Dzięki temu stworzył wizerunek charyzmatycznego szefa, do którego garną się sponsorzy.
Jednym z nich jest internetowy menedżer, którego reklamuje Mourinho. Właściciele gry zdecydowali się po raz kolejny wykorzystać Portugalczyka do celów marketingowych.
Sześciu testerów gier wzięło udział w symulacji konferencji prasowej. Mieli założone specjalne gogle, które kształtowały wirtualną rzeczywistość. Musieli odpowiadać na szereg pytań dziennikarzy. Ich zachowanie obserwował sam Mourinho.
Po zakończeniu symulacji testerzy zdjęli gogle, a wtedy zobaczyli Portugalczyka. Wszyscy nie ukrywali zaskoczenia ze spotkania z Mourinho.