Fantastyczna frekwencja we Wrocławiu. Takiej serii jeszcze nie było

WP SportoweFakty / Dawid Gaszyński / Kibice podczas meczu Śląsk Wrocław - Wisła Kraków
WP SportoweFakty / Dawid Gaszyński / Kibice podczas meczu Śląsk Wrocław - Wisła Kraków

Po raz trzeci z rzędu piłkarzy Śląska Wrocław wspierało ponad 20 tysięcy kibiców. Taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy od początku istnienia Stadionu Miejskiego

W tym artykule dowiesz się o:

Problemy z frekwencją we Wrocławiu to już przeszłość. Do niedawna wyzwaniem było przekroczenie 10 tys. widzów. Stadion przez ostatnie sezony świecił pustkami i wypełniał się tylko przy okazji meczów z Legią i Lechem.

Piłkarze Śląska zaczęli grać efektowną piłką, a co za tym idzie, przyciągnęli kibiców na trybuny. Fakt faktem, z punktu widzenia frekwencji bardzo sprzyjał im kalendarz. Obecność ponad 20 tys. kibiców na spotkaniach z Legią i Lechem to żadne zaskoczenie. Krakowska Wisła, nieco mniej atrakcyjny rywal, także stała się magnesem dla fanów. Klub celował nawet w 30 tys. na trybunach, ale 21503 to także znakomity wynik jak na warunki Lotto Ekstraklasy.

W historii Stadionu Miejskiego nie zdarzyło się jeszcze, by na trybunach trzy razy z rzędu zasiadło ponad 20 tys. osób. Śląsk nie mógł pochwalić się taką frekwencją nawet po otwarciu obiektu, a wtedy wrocławianie bili się o europejskie puchary. Owszem, zdarzyły się pojedyncze spotkania z większą liczbą widzów, ale takiej serii jeszcze nie było.

Miejscowych fanów spotkało jednak rozczarowanie. Spodziewali się porywającego meczu i dominacji WKS-u, jak chociażby w niedawnym spotkaniu z Lechem (2:0). Skończyło się 0:2 po niezłym widowisku, w którym gospodarze nie zachwycili, ale przy odrobinie szczęścia mogli wywalczyć co najmniej jeden punkt. Ich sympatycy oczekiwali jednak zdecydowanie więcej, zwłaszcza po kapitalnej passie zespołu. Piłkarze Jana Urbana nie przegrali od lipca.

Prawdziwym wyzwaniem dla wrocławskiej widowni będą najbliższe ligowe potyczki. Na Dolny Śląsk przyjadą mniej medialne zespoły, m.in. Pogoń Szczecin czy Piast Gliwice. W poprzednim sezonie na spotkaniach z tymi rywalami stadion straszył pustkami. Pytanie, czy Śląsk swoim ostatnim przeciętnym występem zachęcił kibiców do kolejnej wizyty.

ZOBACZ WIDEO Koniec serii Juventusu, Lazio zdobyło Turyn! Zobacz skrót [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.