Wisła Kraków - Legia Warszawa. To już pewne - komplet na ligowym klasyku

WP SportoweFakty / Leszek Stępień / Na zdjęciu: Petar Brlek
WP SportoweFakty / Leszek Stępień / Na zdjęciu: Petar Brlek

Wisła Kraków sprzedała już wszystkie bilety na niedzielny mecz 13. kolejki Lotto Ekstraklasy z Legią Warszawa. To oznacza, że podczas zbliżającego klasyku padnie rekord frekwencji na nowym stadionie Białej Gwiazdy!

Krakowski klub może mówić o dużym sukcesie, bo osiągnęła sprzedażowy komplet aż na trzy doby przed spotkaniem. W środę Wisła poinformowała, że kibice wykupili nieco ponad 25 tys. wejściówek, a niespełna 24 godziny później okazało się, że wyprzedane zostały już wszystkie bilety na niedzielny hit Lotto Ekstraklasy.

Wszystko wskazuje na to, że podczas spotkania z mistrzem Polski pobity zostanie rekord frekwencji nowego, otwartego w całości w 2011 roku stadionu Wisły. Pojemność całkowita obiektu wynosi 33 130 miejsc, a dotychczasowy rekord frekwencji (32 458) został ustanowiony 6 października 2013 roku podczas meczu ligowego z Legią Warszawa.

Część miejsc została jednak wówczas wyłączona z użytku i wykorzystana do stworzenia sektorów buforowych oddzielających kibiców obu klubów. Pobicie rekordu będzie możliwe, ponieważ w niedzielę przy Reymonta 22 nie pojawią się fani Legii, którzy musza odcierpieć karę za swoje zachowanie podczas ostatniego domowego meczu z Białą Gwiazdą. Wisła nie musi więc marnotrawić miejsc, a te sektory, które zwykle zajmują kibice drużyn przyjezdnych i te, z których są tworzone bufory, zajmą dzieci i ich opiekunowie z klubowej akademii oraz zorganizowane grupy młodzieży.

Legia działa na kibiców Wisły jak magnes, ponieważ także drugą największą widownię przy Reymonta 22 zgromadził mecz ze stołeczną ekipą, a łącznie w TOP 10 najwyższych frekwencji na nowym stadionie Wisły są aż cztery pojedynki z Legią.

Najwyższe frekwencje na nowym stadionie Wisły:
1. 32 458 vs Legia Warszawa 06.10.2013
2. 31 289 vs Legia Warszawa 21.09.2014
3. 30 128 vs Lech Poznań 31.03.2017
4. 28 907 vs Cracovia 10.12.2016
5. 28 476 vs Cracovia 23.02.2014
6. 25 523 vs Cracovia 12.08.2017
7. 24 655 vs Legia Warszawa 13.04.2013
8. 24 010 vs Legia Warszawa 30.03.2012
9. 24 000 vs Polonia Warszawa 29.05.2011*
10. 23 307 vs Cracovia 21.03.2015
* - przed otwarciem wszystkich trybun

ZOBACZ WIDEO Arkadiusz Milik: Nie wykluczam wypożyczenia z Napoli

Komentarze (7)
avatar
Darky
20.10.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"Nigdy nie zagram w legii" 
avatar
Kibic ct
20.10.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Polska piłka jest jak cały nasz kraj na zewnątrz wszystko ładne nowe ( stadiony orliki ) a w środku jak zwykle szaro I ponuro 
avatar
Kibic ct
20.10.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Polska piłka jest jak cały nasz kraj na zewnątrz wszystko ładne nowe ( stadiony orliki ) a w środku jak zwykle szaro I ponuro 
avatar
Kibic ct
20.10.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Polska piłka jest jak cały nasz kraj na zewnątrz wszystko ładne nowe (stadiony orliki) a w środku jak zwykle szaro I ponuro 
avatar
Tony Adam
19.10.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I czym się tu ekscytować? Legia mistrz, ale tylko swojej "piaskownicy", dostaje w pałę od dość "egzotycznych" rywali typu Astana, czy Szeryfy. Wisła natomiast odcina kupony od dawnej sławy. Gdz Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.