Robert Lewandowski wcielił się w rolę blogera. Zobacz jak sobie poradził

Robert Lewandowski słynie nie tylko ze znakomitej gry w piłkę, ale i dużego dystansu do siebie. Kolejny raz dał tego przykład. Polski napastnik w ramach akcji marketingowej wcielił się w rolę blogera technologicznego i zrecenzował jeden z telefonów.

Maciej Wojs
Maciej Wojs
Robert Lewandowski Getty Images / Sebastian Widmann / Stringer / Na zdjęciu: Robert Lewandowski
Kapitan reprezentacji Polski inwestuje w nieruchomości czy start-upy, ale ma też wiele kontraktów reklamowych. Teraz, w ramach współpracy z Huawei, wziął udział w reklamach telefonu, w których wcielił się w rolę blogera technologicznego. Jedna z nich pojawiła się na jego profilu na Facebooku jeszcze przed Świętami.

Wszystko utrzymane jest w humorystycznej formie. Lewandowski do udziału w filmie założył świąteczny sweter i specjalne, nieco hipsterskie okulary. W materiale recenzuje telefon, który otrzymał w prezencie.

29-latek do filmu opublikowanego na Facebooku dołączył też podpis: "W takiej roli jeszcze mnie nie widzieliście!". Nagranie robi furorę w sieci, obejrzało je już ponad 1,2 mln osób.

Jako podaje portal Wirtualne Media, to nie jedyna akcja reklamowa Lewandowskiego i Huawei. Kolejne materiały pojawią się w styczniu w mediach społecznościowych napastnika i firmy.

- Niezmiernie cieszy nas skuteczność wizerunkowa i biznesowa współpracy z Robertem Lewandowskim. Tym razem nasz ambasador pojawi się w zupełniej nowej roli – eksperta od elektroniki użytkowej. Sposób, w jaki Robert zrecenzuje nasz smartfon, z pewnością pozostanie w pamięci - przekazał Wirtualne Media Dorota Haller, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i digitalu w polskim oddziale Huawei.

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: Grzegorz Krychowiak u chorych dzieci
Czy podoba Ci się materiał z recenzją Lewandowskiego?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×