Studio Polsatu Sport jak z Ligi Mistrzów

Materiały prasowe / platige.com / Na zdjęciu: Nowe studio Polsatu Sport na Ligę Mistrzów
Materiały prasowe / platige.com / Na zdjęciu: Nowe studio Polsatu Sport na Ligę Mistrzów

- No i jak się podobało? - pyta pracownik Polsatu. - Super, ta elektroniczna ściana naprawdę robi wrażenie - brzmi odpowiedź. - No, mamy zakaz zbliżania się. Chyba nawet z pół metra.

W tym artykule dowiesz się o:

W stacji chuchają i dmuchają na najnowocześniejszy sprzęt w Europie. Wielka ledowa ściana jest - jakby powiedział polsatowski ekspert Tomasz Hajto -  truskawką na torcie nowego studia.

Polsat Sport pochwalił się nim, bo już w przyszłym tygodniu rusza Liga Mistrzów. Najbardziej elitarne klubowe rozgrywki pokaże przez najbliższe trzy lata, to łącznie 1029 meczów (razem z Ligą Europy). Studio powstało w dwa miesiące, jest wielkie na 700 metrów kwadratowych i ma wszelkie niezbędne bajery, jakie powinna mieć nowoczesna telewizja. Tomasz Smokowski w jednej sekundzie znajdzie się więc w szatni Barcelony, a Marcin Feddek na telewizorze rozrysuje najbardziej zagmatwaną sytuację meczową. Prowadzący studio będą mogli pokazać graficznie każdą statystykę, stanąć obok wirtualnego piłkarza i jedyny minus taki, że zawodnik już im nie odpowie.

Jednak to ona, największa w Europie, ledowa ściana wizyjna jest chlubą studia i całego programu.  - Robi gigantyczne wrażenie - nie ukrywa dziennikarka stacji Paulina Chylewska. Stworzył ją Samsung, przedstawiciel firmy Tomasz Bukowski wyjaśnia: - Ma 24 metry długości, ponad 3 metry wysokości i ponad 1720 poszczególnych modułów. To około 80 metrów kwadratowych świecącej technologii.

I najważniejsze, ekran ma efekt okna, który pozwala studio jeszcze powiększyć. Czyli widzimy na nim np. stadion z lotu ptaka, ale obraz nie jest płaski, na ogromnej ścianie czujemy przestrzeń.

Liga Mistrzów wraca do Cyfrowego Polsatu po kilku latach przerwy. Wszystkie mecze stacja pokaże na żywo i bez reklam, na dwóch nowych kanałach w jakości Super HD (Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2), oraz czterech serwisach telewizyjnych premium. Transmisje będą się rozpoczynały nawet 40 minut przed pierwszym gwizdkiem, czyli od razu gdy tylko dostanie sygnał z UEFA. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej poczuć atmosferę widowiska.

Przypomnijmy od razu, że od tego sezonu UEFA wprowadziła nowe godziny rozpoczęcia meczów - 18:55 i 21. Pierwsza kolejka odbędzie się we wtorek 18 września.

ZOBACZ WIDEO Polska - Irlandia. Reprezentanci poznali Brzęczka. Glik opowiedział o zmianach pod wodzą nowego trenera

Komentarze (1)
TedZgred
14.09.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pamiętam . taka sama ledowa ściana była w nowym studiu TVN juz ładnych parę lat temu... ale dosyc szybko się chyba popsuła i wstawili ekran dzielony z mniejszych segmentów. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.