BVB prowadzi kampanię przeciwko rasizmowi. W jej ramach na meczowych koszulkach zawodników Borussii Dortmund na spotkanie 3. kolejki Bundesligi z Eintrachtem Frankfurt zagościło hasło "Borussia łączy - razem przeciwko rasizmowi". Brakuje natomiast logotypu głównego sponsora - firmy Evonik.
- Borussia pragnie podziękować głównemu sponsorowi, firmie Evonik, za zrozumienie prowadzonej przez nas kampanii. Bardzo doceniamy wsparcie w nasze zaangażowanie społeczne - komentuje Carsten Cramer, dyrektor zarządzający BVB.
Borussia przeciwstawia się nie tylko rasizmowi, ale też antysemityzmowi, homofobii i wszelkiego rodzaju dyskryminacji.
Dodajmy, że koncern chemiczny Evonik jest sponsorem Borussii od 2007 roku.
W sezonie 2018/2019 mecze Bundesligi można obejrzeć na żywo w Internecie! Już od 24 sierpnia liga niemiecka dostępna na kanałach Eleven Sports dostępnych na platformie WP Pilot.
ZOBACZ WIDEO Polska - Irlandia. Reprezentanci poznali Brzęczka. Glik opowiedział o zmianach pod wodzą nowego trenera
Evonik Degussa GmbH powstała na bazie fabryki chemikaliów (m.in. związków cyj Czytaj całość