Messi przeszedł samego siebie. I wywołał kontrowersje

Getty Images /  Alex Caparros / Na zdjęciu: Lionel Messi
Getty Images / Alex Caparros / Na zdjęciu: Lionel Messi

O tym, że Lionel Messi ma ponadprzeciętne umiejętności techniczne, chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Najnowszym trikiem gwiazdor Barcelony przeszedł jednak samego siebie, choć nie wszyscy wierzą w "czystość" sztuczki.

W tym artykule dowiesz się o:

[tag=5347]

[/tag]Lionel Messi wziął udział w nagraniu reklamowym dla jednego ze swoich sponsorów. Za kulisami wykonał niesamowitą sztuczkę, wykorzystując do tego piłkę, butelkę z popularnym napojem i obręcz.

Trik polegał na ustawieniu butelki na futbolówce, a następnie oddanie takiego strzału, by piłka przeleciała przez zlokalizowany kilka metrów dalej okręg. Druga część wyzwania dotyczyła samej butelki, która miała wylądować na podłożu w pionie.

Zobacz także: Maroko chce występu Leo Messiego w meczu towarzyskim. Oferuje prawie pół miliona euro

Messi wykonał zadanie wzorcowo - butelka z napojem po podwójnym obrocie ustawiła się na ziemi, natomiast futbolówka po perfekcyjnym locie nawet nie tknęła obręczy.

Zobaczcie sami, jak to wyglądało:

Po publikacji nagrania w sieci rozpętała się dyskusja na temat jego autentyczności. Internauci zarzucają piłkarzowi, że w realizacji sztuczki Messiemu pomogła technologia i program do edycji wideo.

Zobacz także: FC Barcelona rozczarowana postawą Coutinho. Rozważa jego sprzedaż

"Widać, że to wszystko jest edytowane...", "uwielbiam Messiego całym sercem, ale gołym okiem widać, że lądowanie butelki jest sfałszowane. Jeśli przyjrzymy się bliżej zobaczymy, jak butelka podczas lądowania zmienia swoją prędkość", "żałosne, że ludzie wierzą we wszystko, co zobaczą" - piszą internauci.

Rzecz jasna nie zabrakło też fanów, którzy nie mają wątpliwości w "czystość" sztuczki Messiego. Ta grupa jest zachwycona najnowszym trikiem gwiazdora Barcelony.

ZOBACZ WIDEO Michael Ballack radzi Lewandowskiemu: Rób swoje!

Komentarze (10)
avatar
Roza Roza
10.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
avatar
ADMlN
10.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Takie super tricki Remi Gaillard robił z nudów 15 lat temu :) 
edzio561
10.02.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Geniusz ! 
avatar
Django
10.02.2019
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Myślę,że sztuczka autentyczna a sekretem takiego lądowania butelki pewnie takie a nie inne napełnianie napojem. Ciekawi mnie raczej ile razy Leo próbował zanim wyszło prefekt.Swoją drogą umieję Czytaj całość
avatar
Luigi1944
10.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Zapraszam do oglądania: 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.