Frekwencja na stadionach piłkarskich: w trzech miastach uratowali średnią

WP SportoweFakty / APR / Na zdjęciu: kibice Lecha Poznań
WP SportoweFakty / APR / Na zdjęciu: kibice Lecha Poznań

Mecze w Poznaniu, Krakowie i Warszawie cieszyły się sporym zainteresowaniem kibiców. Nie można tego samego powiedzieć o reszcie spotkań 24. kolejki Lotto Ekstraklasy. Najmniej, bo ledwo 2 tysiące osób przyszło na stadion w Płocku.

Najwięcej, bo 18 587 kibiców obejrzało spotkanie Lecha Poznań z Arką Gdynia. Na obiekcie w stolicy Wielkopolski zjawiło się też wielu najmłodszych kibiców, którzy mogli zobaczyć starcie drużyn, których fani żyją w dobrych stosunkach. Wciąż dużym zainteresowaniem cieszą się mecze Wisły, której sympatycy dołożyli dużą cegiełkę do uratowania klubu. Poniżej pewnego poziomu nie schodzą też w Warszawie.
 
Na pozostałych stadionach było dużo gorzej. Sporo mówi się o niskiej frekwencji w Gdańsku, jednak fanów Lechii w nieprzychodzeniu na stadion biją o głowę kibice z Podlasia. Ponownie domowe spotkanie Jagiellonii Białystok zobaczyło poniżej 10 tysięcy osób - tym razem ledwo ponad 7 tysięcy, pomimo atrakcyjnego rywala. Najgorszą frekwencję odnotowaliśmy w Płocku i w Sosnowcu, gdzie słabe wyniki drużyn kumulują się z problemami infrastrukturalnymi.

Wisła Kraków nie ustępuje w konflikcie z kibicami. Zobacz więcej!
 
24. kolejka Lotto Ekstraklasy:
Piast Gliwice - Śląsk Wrocław - 4 528
Legia Warszawa - Miedź Legnica - 14 465
Zagłębie Sosnowiec - Korona Kielce - 2 568
Jagiellonia Białystok - Górnik Zabrze - 7 162
Wisła Płock - Cracovia - 2 013
Wisła Kraków - Pogoń Szczecin - 17 775
Lech Poznań - Arka Gdynia - 18 587
KGHM Zagłębie Lubin - Lechia Gdańsk - 4 053

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Legia Warszawa 16 230 12 194 760
Wisła Kraków 14 753 12 177 042
Lechia Gdańsk 14 319 12 171 827
Lech Poznań 13 513 10 135 129
Górnik Zabrze 12 053 12 144 631
Jagiellonia Białystok 9 977 13 129 707
Śląsk Wrocław 9 688 12 116 258
Korona Kielce 6 782 12 81 394
Arka Gdynia 6 754 11 74 293
Pogoń Szczecin 6 695 12 80 348
Cracovia 5 327 12 63 925
KGHM Zagłębie Lubin 5 163 12 61 954
Miedź Legnica 5 060 12 60 726
Wisła Płock 4 381 12 52 568
Piast Gliwice 4 240 12 50 877
Zagłębie Sosnowiec 3 454 12 41 454

[color=#222222]Łącznie na trybunach w 24. kolejce Lotto Ekstraklasy: 71 151 widzów.

Średnio jeden mecz 24. kolejki Lotto Ekstraklasy obejrzało: 8 894 widzów.

Łącznie na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2018/19: 1 637 392 widzów (190 meczów).*

Średnio mecz na trybunach Lotto Ekstraklasy w sezonie 2018/19 obejrzało: 8 618 widzów.*[/color]

Mamrot ma pełne poparcie ze strony władz Jagiellonii. Zobacz więcej!

Mecze z najwyższą frekwencją Lotto Ekstraklasy w sezonie 2018/19:

KolejkaMeczFrekwencja
XIII Lechia Gdańsk - Arka Gdynia 25 066
XXIII Lech Poznań - Legia Warszawa 24 164
VIII Wisła Kraków - Lechia Gdańsk 23 052
VIII Legia Warszawa - Lech Poznań 22 731
XII Legia Warszawa - Wisła Kraków 22 610
XX Wisła Kraków - Lech Poznań 22 491
XXII Wisła Kraków - Śląsk Wrocław 21 289
XXII Legia Warszawa - Cracovia 20 936
XVIII Lechia Gdańsk - Legia Warszawa 20 856
X Lech Poznań - Miedź Legnica 20 846

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
I 78 639 9 830 16 683 Górnik Zabrze - Korona Kielce
II 69 419 9 917** 14 068 Lechia Gdańsk - Śląsk Wrocław
III 69 953 8 744 17 926 Śląsk Wrocław - Lech Poznań
IV 57 242 8 177** 11 053 Lechia Gdańsk - Miedź Legnica
V 75 154 9 394 16 122 Legia Warszawa - Zagłębie Sosnowiec
VI 68 152 8 519 16 482 Wisła Kraków - Górnik Zabrze
VII 72 525 9 066 13 872 Lechia Gdańsk - Korona Kielce
VIII 80 480 10 060 23 052 Wisła Kraków - Lechia Gdańsk
IX 60 194 7 524 11 963 Górnik Zabrze - Jagiellonia Białystok
X 70 596 8 824 20 846 Lech Poznań - Miedź Legnica
XI 73 751 9 218 20 084 Śląsk Wrocław - Legia Warszawa
XII 62 611 7 826 22 610 Legia Warszawa - Wisła Kraków
XIII 83 367 10 420 25 066 Lechia Gdańsk - Arka Gdynia
XIV 53 856 6 732 17 862 Legia Warszawa - Górnik Zabrze
XV 76 358 9 545 17 089 Lechia Gdańsk - Cracovia
XVI 52 530 6 566 11 931 Lechia Gdańsk - Jagiellonia Białystok
XVII 41 348 5 168 12 852 Legia Warszawa - Korona Kielce
XVIII 77 176 9 647 20 856 Lechia Gdańsk - Legia Warszawa
XIX 45 371 5 671 12 674 Legia Warszawa - Piast Gliwice
XX 55 602 6 950 22 491 Wisła Kraków - Lech Poznań
XXI 72 124 9 015 14 689 Górnik Zabrze - Wisła Kraków
XXII 82 569 10 321 21 289 Wisła Kraków - Śląsk Wrocław
XXIII 83 224 10 403 24 164 Lech Poznań - Legia Warszawa
XXIV 71 151 8 894 18 587 Lech Poznań - Arka Gdynia

ZOBACZ WIDEO "Druga połowa". Konflikt Sa Pinto - Mączyński budzi zażenowanie. "Duzi panowie stali się małymi chłopcami"

Komentarze (7)
here we go again
6.03.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Chwila moment skąd wzieli tą ilość kibiców z meczu Legia vs Miedz? Jak dobrze pamiętam Legia w czasie meczu pokazała że jest ponad 18 tyś widzów :) 
avatar
Krzysiek Łukasik
6.03.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Trzeba wziąć pod uwagę że przykładowo na Wiśle ostatnio poszło 22k biletów 17,7 to realna liczba kibiców którzy zasiedli na stadionie ale nie wszędzie tak liczą :) 
avatar
Michał Dreks
6.03.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dlaczego nie napiszecie o frekwencji w Łodzi na Piłsudskiego? Drugoligowy Widzew bije na głowę ekstraklasę!!! Brawo kibice Widzewa! 
avatar
Michał Dreks
6.03.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dlaczego nie napiszecie o frekwencji w Łodzi na Piłsudskiego? Drugoligowy Widzew bije na głowę ekstraklasę!!! Brawo kibice Widzewa! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.