Lotto Ekstraklasa: Lech - Legia. Frekwencja była najniższa od ponad 20 lat

Newspix / MACIEJ FIGIELEK/400mm.pl  / Na zdjęciu: kibice Lecha Poznań
Newspix / MACIEJ FIGIELEK/400mm.pl / Na zdjęciu: kibice Lecha Poznań

Ci, którzy nie przyszli mogą żałować. Zwycięstwo Lecha z Legią (1:0) oglądało z trybun tak mało kibiców, że poznański klub ustanowił niechlubny rekord.

11 935 - tyle wyniosła frekwencja na środowym klasyku. To wynik najgorszy od ponad 20 lat. Po raz ostatni na ligowej potyczce "Kolejorza" z odwiecznym rywalem tak mało osób pojawiło się w czerwcu 1998 roku.

Jak odległe były to czasy, świadczą nazwiska piłkarzy, którzy brali udział w tamtym widowisku. Gospodarze zwyciężyli 3:0 po hat-tricku Piotra Reissa, a w ich składzie byli m. in. Maciej Scherfchen, Maciej Murawski, Grzegorz Matlak czy Maciej Bykowski. Po drugiej strony barykady walczyli zaś Igor Kozioł, Piotr Mosór, Bartosz Karwan, Dariusz Czykier, Marcin Mięciel czy Jacek Bednarz.

->Znamy sędziów na 33. kolejkę Lotto Ekstraklasy i hit Lechia Gdańsk - Legia Warszawa

Później frekwencja na klasykach przy Bułgarskiej rosła, aż po rozbudowie stadionu (w związku z Euro 2012) zaczęła przekraczać 40 tys.

ZOBACZ WIDEO "Druga połowa". Rasistowski skandal w Gdańsku! "Powinniśmy piętnować takie zachowanie a nie robimy kompletnie nic"

Tendencja spadkowa zarysowała się w ubiegłym sezonie. Gdy poznaniacy pogrzebali szanse na mistrzostwo Polski, na spotkanie ostatniej kolejki przyszło 27 tys. kibiców. W fazie zasadniczej trwających rozgrywek było to już 24 tys. widzów, zaś w ubiegłą środę jeszcze dwukrotnie mniej.

"Kolejorz" wygrał z mistrzem Polski 1:0 po bramce Filipa Marchwińskiego. Ten triumf pozwolił mu zachować szansę na puchary. Do 4. pozycji, która może oznaczać udział w eliminacjach Ligi Europy traci cztery punkty.

->Izabella Łukomska-Pyżalska poza strukturami KS Warta Poznań. To definitywne rozstanie z klubem

Frekwencja na meczach Lech - Legia rozgrywanych w Poznaniu:

SezonDataWynikFrekwencja
2018/2019 24.04.2019 1:0 11 935
2018/2019 23.02.2019 2:0 24 164
2017/2018 20.05.2018 0:2 na boisku, 0:3 wko 27 617
2017/2018 01.10.2017 3:0 36 829
2016/2017 09.04.2017 1:2 41 026
2015/2016 19.03.2016 0:2 41 567
2014/2015 22.03.2015 2:1 41 545
2013/2014 27.10.2013 1:1 38 458
2012/2013 18.11.2012 1:3 40 632
2011/2012 30.10.2011 0:0 33 125
2010/2011 16.04.2011 1:0 36 240
2009/2010 03.04.2010 1:0 13 500
2008/2009 05.10.2008 0:0 24 000
2007/2008 06.10.2007 1:0 29 000
2006/2007 19.05.2007 3:1 26 000
2005/2006 30.09.2005 1:0 26 000
2004/2005 03.10.2004 1:1 17 000
2003/2004 03.04.2004 0:1 29 000
2002/2003 03.11.2012 0:0 20 000
1999/2000 25.03.2000 1:2 14 000
1998/1999 13.03.1999 0:0 16 000
1997/1998 06.06.1998 3:0 12 000
Komentarze (1)
avatar
Ditta Napierała
25.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
nikt juz na Legie nie chodzi 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.