Kłopotów Neymara ciąg dalszy. Mastercard zawiesza kampanię reklamową z udziałem gwiazdora

Organizacja Mastercard wycofała reklamy z Neymarem do czasu wyjaśnienia sprawy rzekomego gwałtu, którego miał dopuścić się słynny piłkarz. Pozostali sponsorzy sportowca są zaniepokojeni sytuacją.

Piotr Bobakowski
Piotr Bobakowski
Neymar Getty Images / Laurence Griffiths / Na zdjęciu: Neymar
Amerykańska firma Mastercard postanowiła wstrzymać kampanię reklamową z udziałem Neymara, przygotowaną na zbliżający się turniej Copa America 2019 (w dniach 14 czerwca - 7 lipca). Decyzja ma związek z oskarżeniem reprezentanta Brazylii o gwałt.

"Podczas Copa America planowaliśmy połączyć kilka kampanii marketingowych, ale teraz podjęliśmy decyzję o zawieszeniu ich wszystkich, w tym Neymara jako ambasadora naszej marki, do czasu wyjaśnienia sprawy" - napisano w specjalnym oświadczeniu do mediów.

Jak dowiedział się hiszpański dziennik "AS", sytuacją zaniepokojeni są też inni sponsorzy zawodnika Paris Saint-Germain. Nike i Redbull oficjalnie wyraziły niezadowolenie z powodu problemów sportowca.

ZOBACZ: Matka Neymara zabrała głos ws. rzekomego gwałtu. "Przebacz tej dziewczynie" >>

ZOBACZ WIDEO El. Euro 2020. Drugi ślub Macieja Rybusa, a potem kadrowe obowiązki. "Stres był trochę większy"

31 maja brazylijska modelka Najila Trindade Mendes de Souza oskarżyła Neymara o gwałt. Para, która poznała się w mediach społecznościowych, spotkała się w jednym z hoteli w Paryżu. Według relacji 26-letniej kobiety, gwiazdor futbolu miał być agresywny i zmusić ją do odbycia stosunku. Neymar twierdzi jednak, że jest niewinny.

W meczu sparingowym z Katarem (Brazylia wygrała 2:0) lider Canarinhos doznał poważnej kontuzji (urazu stawu skokowego), która prawdopodobnie wyklucza go z udziału w Copa America 2019 - więcej TUTAJ.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×