Kluby reagują na kuriozalne oświadczenie Odry Opole. Stawką między innymi ceny koszulek oraz zjazd do kopalni
Zarząd Odry Opole postanowił za pomocą social mediów obwieścić światu ultimatum postawione Mariuszowi Rumakowi. Oświadczenie przedstawione na Twitterze odbiło się szerokim echem, a sparodiować je postanowiło kilka innych zespołów.
Czytaj także: Znamy sędziów na 6. kolejkę PKO Ekstraklasy i hit Lechia Gdańsk - Śląsk Wrocław
Jako pierwsze, na ten pomysł wpadły osoby zajmujące się marketingiem Miedzi.
#decyzjaMKS
— MKS Miedź Legnica (@MiedzLegnica) 22 sierpnia 2019
Zarząd Klubu Miedź Legnica podjął decyzję, że w przypadku braku zwycięstwa w najbliższym meczu z @fksstalmielec oraz niezdobycia 4 punktów w kolejnych dwóch meczach, koszulka meczowa będzie sprzedawana w promocyjnej cenie.
#miedzkoszulka #miedzdecyzja pic.twitter.com/U9FTFBu1e1
"Zarząd Klubu Miedź Legnica podjął decyzję, że w przypadku braku zwycięstwa w najbliższym meczu z fksstalmielec oraz niezdobycia 4 punktów w kolejnych dwóch meczach, koszulka meczowa będzie sprzedawana w promocyjnej cenie" - możemy przeczytać w oświadczeniu Legniczan.
Chwilę później, podobny post pojawił się na Twitterze GKS-u Jastrzębie.
#DecyzjaGKS
— GKS Jastrzębie SA (@GKS_JASTRZEBIE) 22 sierpnia 2019
Zarząd Klubu GKS Jastrzębie podjął decyzję, że w przypadku braku zwycięstwa w najbliższym meczu z Wartą Poznań oraz niezdobycia 4 punktów w kolejnych dwóch meczach, piłkarze zjadą do kopalni na dół zobaczyć, jak wygląda praca pod ziemią.#gksjastrzebie #gkspilkarze pic.twitter.com/HHl2TwGcKj
"Zarząd Klubu GKS Jastrzębie podjął decyzję, że w przypadku braku zwycięstwa w najbliższym meczu z Wartą Poznań oraz niezdobycia 4 punktów w kolejnych dwóch meczach, piłkarze zjadą do kopalni na dół zobaczyć, jak wygląda praca pod ziemią" - tak dla odmiany brzmi treść komunikatu GKS-u.
Ostatni zareagowali marketingowcy Cracovii. Ci jednak uderzyli się w pierś i na szali postawili własne posady.
#DecyzjaMKS
— CRACOVIA (@MKSCracoviaSSA) 22 sierpnia 2019
Zarząd MKS Cracovia SSA podjął decyzję, że w przypadku osiągnięcia min. 100 ❤ i 20 #RT pod tym tweetem, marketing Cracovii nie zostanie zwolniony, mimo, iż tym razem trochę zaspał.#CracoviaDecyzja #Cracovia #CracoviaMarketing pic.twitter.com/UVV0uNbe37
"Zarząd MKS Cracovia SSA podjął decyzję, że w przypadku osiągnięcia min. 100 serduszek i 20 retweetów pod tym tweetem, marketing Cracovii nie zostanie zwolniony, mimo, iż tym razem trochę zaspał". Minimum jednak bardzo szybko zostało spełnione i osoby zajmujące się mediami społecznościowymi w Cracovii mogą spać spokojnie.