Rewolucja w pokazywaniu Premier League. "Premflix" ma być konkurencją dla telewizji
Stacje telewizyjne wydają absurdalnie wysokie pieniądze na pokazywanie meczów Premier League. Później kibice muszą sporo zapłacić, żeby obejrzeć wszystkie spotkania. Niedługo może się to zmienić. Wszystko za sprawą nowego pomysłu, "Premflix".
"Premflix" miałby być internetowym kanałem telewizyjnym, którego właścicielem zostałaby spółka zarządająca Premier League. Na platformie pokazywane byłyby na żywo mecze angielskiej ekstraklasy.
Na razie prawa do pokazywania spotkań Premier League na Wyspach ma przede wszystkim Sky Sports, które wydało pięć miliardów funtów na licencję. Sublicencję od tej stacji wykupił BT Sport.
Kibice w Anglii, którzy na tych dwóch kanałach, chcieliby oglądać na żywo wszystkie mecze Premier League, muszą liczyć się z wydatkiem prawie 1000 funtów rocznie lub niespełna 80 funtów miesięcznie.
"Premflix" byłby tańszy. Jego testy, jak czytamy w "Daily Mail", miałyby rozpocząć się w 2022 roku na rynkach zagranicznych. Jeśli sprawdziłyby się, to angielscy dziennikarze twierdzą, że "Premflix" może zrewolucjonizować rynek transmisji sportowych na Wyspach.
Czytaj także:
Liverpool chce zatrzymać gwiazdę. Nowy kontrakt dla Virgila van Dijka
Massimiliano Allegri nie dla Juventusu Turyn. Osiągnął porozumienie z klubem z Premier League