Sektor Gości 108. Marek Szkolnikowski: Polski rynek kanałów sportowych jest bardzo nasycony. W Europie aż łapią się za głowę [1/5]

Dlaczego 2018 rok był przełomowy dla kanału TVP Sport? Co wejście tego kanału do naziemnej telewizji cyfrowej oznacza dla milionów polskich kibiców? Co sprawiło, że transmisje z mundialu piłkarskiego w Rosji pozwoliły przełamać wszystkie stereotypy na temat transmisji sportowych w Telewizji Polskiej? Czy nabycie licznych praw do transmisji z najpopularniejszych dyscyplin sportowych m.in. piłki nożnej, skoków narciarskich, boksu, Formuły 1, MMA i wielu innych sprawia, że oferta TVP dla kibiców jest już kompletna? Dlaczego polski rynek kanałów sportowych jest nasycony dużo bardziej niż w większości krajów europejskich? Na te i inne pytania odpowiada dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części 108. odcinka programu Michała Bugno "Sektor Gości".

Komentarze (0)