Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Superliga wprowadza ujednolicony system stron internetowych. To kolejny krok w transformacji cyfrowej

Strony internetowe z nowoczesnym designem, ujednolicony system dystrybucji treści, a w przyszłości zintegrowana baza do zarządzania użytkownikami i sprzedaży biletów. Superliga sp. z o.o. stawia na jednolity system informatyczny.

Małgorzata Boluk
Małgorzata Boluk
Piotr Należyty Materiały prasowe / Na zdjęciu: Piotr Należyty
Transformacja cyfrowa jest jednym z kluczowych elementów realizowanej przez Superligę strategii z zakresu promocji i komunikacji najwyższego szczebla rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. W ostatnich latach organizacja zbudowała jedno z najnowocześniejszych wirtualnych biur prasowych w polskim sporcie, a z aplikacji mobilnej Superligi korzysta już kilkanaście tysięcy kibiców, którzy na żywo śledzą zmagania na parkietach, mają dostęp do zaawansowanego centrum meczowego, mogą oceniać zawodników i wybierać MVP spotkania w czasie rzeczywistym.

- Inwestycje w nowe technologie są niezwykle istotne w podnoszeniu poziomu komunikacji z kibicami, przeżywania przez nich widowiska sportowego i efektywnej realizacji umów sponsorskich. W ostatnich latach przeprowadziliśmy kilka udanych projektów digitalowych, a teraz przyszedł czas na wprowadzenie ujednoliconego standardu klubowych platform internetowych przy pomocy platformy Stellis One. To innowacja, która pozwoli nam na jeszcze większą profesjonalizację ligi oraz poszczególnych klubów pod względem marketingowym i organizacyjnym, bo inspirujemy się największymi podmiotami sportowymi na świecie. Co niezwykle ważne, to dopiero pierwszy krok w budowie kolejnych modułów platformy, dzięki którym kluby będą dysponować rozbudowanym, ujednoliconym narzędziem do komunikacji z fanami i sponsorami - mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z o.o.

Szybko, przejrzyście i stylowo

"Mobile first" - to główne założenie platformy Stellis One i najbardziej widoczna dla każdego kibica zmiana w nowych stronach internetowych. Chodzi o to, by witryna była jak najbardziej przyjazna dla każdego fana piłki ręcznej. Dziś nie wystarczy jej po prostu stworzyć. Kibiców trzeba przyciągnąć nowoczesnym designem i bardzo dokładnie przemyślanym układem graficznym, Kluczowe są także wysokiej jakości zdjęcia oraz treści wideo.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: tenisistka rozczuliła fanów. Pokazała wyjątkowy trening

Efekt wizualny to jednak tylko wierzchołek góry lodowej. Sercem nowoczesnej strony internetowej jest integracja wszystkich systemów IT. To znaczne ułatwienie dla klubowych redaktorów, gdyż tabele, wyniki oraz terminarz są automatycznie aktualizowane ze strony Superligi. Witryna jest również zintegrowana z klubowymi profilami social media. To powoduje, że treści są automatycznie publikowane na stronie internetowej zaraz po udostępnieniu ich w odpowiednich kanałach. Dzięki temu informacje do kibiców będą docierać jeszcze szybciej.

- Nasza platforma Stellis One wyposaża kluby w prosty do obsługi interfejs, co pozwala nie tylko na bezproblemowe zarządzanie stroną, ale również na oszczędność czasu. To ważny argument, bo zdajemy sobie sprawę, że na działania marketingowo-komunikacyjne w klubach sportowych zawsze jest go za mało. Z kolei kibicom dajemy responsywną, na bieżąco aktualizowaną stronę, która jest intuicyjna. Tak naprawdę można znaleźć na niej wszystko: od podstawowych informacji, przez materiały multimedialne po wpisy w social mediach. Superliga sp. z o.o. jako pierwsza w Polsce postanowiła wdrożyć ujednolicony dla całych rozgrywek system, co jest prawdziwą transformacją cyfrową. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy uczestniczyć w tak wielkim projekcie z tak uznaną marką oraz mieć wpływ na profesjonalizację polskiej piłki ręcznej. Jestem przekonany, że wdrażając platformę Stellis One damy kibicom, sponsorom i klubom idealne narzędzie, by być na bieżąco z rozgrywkami - mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO STELLIS.
Pierwsze strony już w użytku, w planach kolejne integracje 

Efekty wielomiesięcznej pracy Superligi sp. z o.o. i Stellis można obejrzeć na pierwszych dwóch klubowych stronach internetowych, które zostały oddane do użytku. Nową platformą mogą pochwalić się kluby występujące na co dzień w rozgrywkach PGNiG Superligi: Piotrkowianin Piotrków Trybunalski oraz Torus Wybrzeże Gdańsk. Strony internetowe dla kolejnych klubów zostaną oddane w ciągu kilku miesięcy.

To jednak nie wszystko. W kolejnych etapach system dedykowany dla PGNiG Superligi już wkrótce będzie integrował w sobie ticketing, sklep internetowy, marketing automation i CRM. Oparcie wszystkich tych narzędzi o wspólny system pozwoli na budowę wartościowej bazy kibiców, a w dalszej kolejności rozwój klubowych programów lojalnościowych.

***

Opis platformy Stellis One

Platforma firmy Stellis One stawia kibica w centrum zainteresowania. Dzięki unifikacji systemów IT funkcjonujących w klubach, a także oparciu dostępu do różnego rodzaju usług oferowanych przez ligę i kluby na jednym, unikalnym koncie użytkownika, pozwala na budowanie bazy danych. Platforma może pełnić funkcję znakomitego narzędzia analitycznego, marketingowego i sprzedażowego. Jest to rozwiązanie dostępne w formie abonamentowej i rozwija się wraz z klientami, którzy z niego korzystają. Pierwsze wdrożenie miało miejsce w siatkarskiej PGE Skrze Bełchatów jesienią 2021 roku.

***

Opis firmy STELLIS

STELLIS działa w branży sport-tech. Celem marki jest zrewolucjonizowanie rynku technologii sportowej. Misją firmy jest projektowanie, budowanie i tworzenie wiodących na świecie technologii, produktów i usług dla wszystkich organizacji sportowych, aby wszyscy kibice mogli cieszyć się tym samym profesjonalnym doświadczeniem cyfrowym.
Zespół posiada 15-letnie doświadczenie w branży technologicznej i sportowej. W skład STELLIS wchodzą menedżerowie, konsultanci, byli sportowcy, którzy mogą się pochwalić pracą dla marek takich jak UEFA, UEFA EURO 2020, Widzew Łódź, PGE Skra Bełchatów, Grot Budowlani Łódź, Ruch Chorzów, TAURON Arena Kraków, POT (Polska Organizacja Turystyczna), IHF (International Handball Federation), ZPRP (Związek Piłki Ręcznej w Polsce), SHF (Svenska Handbollsförbundet) i innych.

Czytaj także:
---> Jak grać, to z czołówką. MKS PR URBIS Gniezno zbiera doświadczenie
---> Karin Bujnochova zabłyśnie w PGNiG Superlidze Kobiet? To dlatego wybrała MKS Zagłębie Lubin

Jeżeli chcesz być na bieżąco ze sportem, zapisz się na codzienną porcję najważniejszych newsów. Skorzystaj z naszego chatbota, klikając TUTAJ.

Polub Piłkę Ręczną na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty
Komentarze (1)
  • kck Zgłoś komentarz
    Największą innowacją na jaką czeka kibic to taka, że Łebek opanuje w końcu terminarz. W tamtym sezonie się nie udało, teraz też nie może za rok? Mecze na żywo w Internecie
    Czytaj całość
    przypominają jakością własne programy stacji kablowych z lat 90-tych. Kibic w Hiszpanii dostaje więcej za połowę ceny.
    Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
    ×