Zmiany w MTS-ie Chrzanów

W poniedziałek odbyło się zebranie członków Miejskiego Towarzystwa Sportowego w Chrzanowie. Poznaliśmy nowy skład zarządu chrzanowskiego klubu.

Podczas posiedzenia przyjęto audytorium ustępującego zarządu, który podsumował wyniki sportowe i finansowe klubu w latach 2007-2011. Przychody klubu w tym okresie wyniosły 1,202 mln zł, natomiast koszty 1,219 mln zł. MTS zatem na przestrzeni czterech lat zanotował ujemny bilans ok. 16 tys. zł. Z uwagi na słabe wyniki sportowe z klubu wycofali się niektórzy sponsorzy, a część zmniejszyła swoje wsparcie.

Budżet klubu w 52 procentach opierał się na miejskiej dotacji, pozostałą część tworzyły wpływy z reklam, biletów oraz składek członkowskich. Podczas posiedzenia poruszone zostały istotne problemy funkcjonowania chrzanowskiego klubu.

Negatywnie do działań zarządu ustosunkował się Henryk Bromboszcz: - Przez trzy lata w Chrzanowie była ekstraklasa, teraz będzie II liga, która jest ligą amatorską. Zawodnicy nie mogą być taka samo opłacani jak w i lidze. Obcięte powinny zostać stypendia, a stworzony system premii. Pieniądze powinni leżeć na parkiecie i zawodnicy, powinni go gryźć by je podnieść - podkreślił doświadczony szkoleniowiec.

- Rozmawiałem przed sezonem z zarządem MTS-u, chciałem żeby zawodnicy z Chełmka grali w Chrzanowie. Nie spotkało się to z zainteresowaniem. W Chrzanowie też mamy zdolną młodzież musimy zacząć o nią poważnie dbać - dodał Henryk Bromboszcz. Do słów trenera ustosunkował się Stanisław Malczewski: - Działacze z Chełmka chcieli tworzyć nowy klub w oparciu o Sportową Spółkę Akcyjną. Zabrakło jednak konkretów i wiedzy prawniczej w tej dziedzinie.

Poruszona została również kwestia marketingu i zarządzania klubem. Daniel Pytlik apelował: - W klubie potrzebny jest prawdziwy menadżer, z odpowiednią wiedzą i umiejętnościami, który byłby w stanie pozyskać sponsorów. Odpowiedź była krótka: - Nie ma funduszy na pensję dla profesjonalnego menadżera, który chciałby zarabiać pewno 5 tyś. zł. I tak koło się zamyka...

- W I lidze wiele zespołów ledwo wiąże koniec z końcem. Postawa zawodników trochę rozczarowuje. Jeśli przelewy opóźnione są o choćby dzień słyszy się, iż zawodnik nie przyjdzie na trening. Gra w MTS-ie to powinien być prestiż i wyróżnienie, a nie tylko pieniądze - podkreślił Andrzej Feć.

Adam Piekarczyk ustosunkował się do formy sportowej zespołu, podkreślając, iż MTS spadł posiadając mocny skład: - Gwiazdy można mieć, jednak nie tworzą one drużyny. Przez lata była w Chrzanowie grupa tych samych zgranych zawodników, która osiągała dobre wyniki. Teraz przyszli nowi gracze. Część winy leży po mojej stronie. Jednka zawodnicy również powinni spojrzeć na siebie. Nie może tak być, że zawodnicy nie przychodzą na piątkowy trening przed meczem. To nie jest profesjonalne podejście, powinny być wyższe kary za opuszczenie treningu niż obecne 5 procent. W klubach, które są w czołówce to nie do pomyślenia, by zawodnicy opuszczali treningi.

Po dyskusji odbyły się wybory nowego zarządu. Z kandydowania zrezygnowali m.in. Kowalczyk, Malczewski, Bugajski, Matyaszewski. W skład nowego zarządu wejdzie 7 członków, 5 zostało wybranych na poniedziałkowym zebraniu, są to: Andrzej Feć, Paweł Jasić, Adam Piekarczyk, Zdzisław Domurat i[b] Zygmunt Adamus.

Czy zmiany pomogą chrzanowskiej piłce ręcznej?
Czy zmiany pomogą chrzanowskiej piłce ręcznej?

[/b]

Komentarze (2)
avatar
derek
23.04.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
wróżę koniec szczypiorniaka w Chrzanowie 
avatar
kolo
23.04.2012
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Do zarządu robi się to tak zatrudnia się Managera za najniższą krajową plus ustalony procent od pozyskanych pieniędzy od sponsorów (tel,laptop jakieś małe biuro w klubie,garnitur myślę że da r Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.