WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis
)

Statystyki PGNiG Superligi Mężczyzn: 1. kolejka

Maciej Wojs
Maciej Wojs

Klasyfikacja strzelców z rzutów karnych:
Najskuteczniejszym graczem na linii siedmiu metrów był w 1. kolejce skrzydłowy Piotrkowianina Piotrków Trybunalski, Wojciech Trojanowski. 26-latek nie pomylił się przy żadnej z sześciu prób. Na drugim miejscu ex aequo plasują się Julen Aginagalde z Vive Targów Kielce i Rafał Gliński z SPR Stali Mielec, którzy mają na swoim koncie po cztery bramki w czterech próbach.

M Zawodnik Klub Bramki Rzuty Skuteczność
1 Wojciech Trojanowski PIO 6 6 100%
2 Julen Aginagalde VTK 4 4 100%
- Rafał Gliński STL 4 4 100%
4 Wojciech Zydroń POG 3 4 75%
5 Valentin Ghionea OWP 2 3 67%
- Petar Nenadić OWP 2 3 67%
- Anton Prakapenia CHR 2 3 67%
8 Patryk Kuchczyński GÓR 2 4 50%
9 Michal Bruna POG 1 1 100%
- Michał Daszek KWI 1 1 100%
- Adam Skrabania AZT 1 1 100%
- Marko Vukcević GWA 1 1 100%
13 Siergei Shilovich POG 1 2 50%
- Witalij Titow LEG 1 2 50%
15 Paweł Albin LEG 0 1 0%
- Michał Bałwas LEG 0 1 0%
- Ivan Cupić VTK 0 1 0%
- Radosław Dzieniszewski LEG 0 1 0%
- Ivan Nikcević OWP 0 1 0%
- Paweł Prokop GWA 0 1 0%
- Dawid Przysiek ZAG 0 1 0%
- Paweł Swat GWA 0 1 0%
- Marek Świtała CHR 0 1 0%

  

Polub Piłkę Ręczną na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd

Komentarze (15):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • CameleoN 0
    Sa inne narzedzia marketingu jeszcze balony nadrukujcie na nich loga i odpust gotowy
    ZXS Mielec Oni mają Bertusa a wy się cieszcie, że macie Orlen, który daje tyle kasy, że stać was na wyśmiewanie wachlarzy. Ciekawe czy byś tak samo śpiewał gdyby Orlen zrezygnował ze sponsorowania. Ciekawe kiedy wreszcie niektórzy pojmą że wachlarz na meczu to nie jest przyrząd do machania i klaskania tylko narzędzie marketingowe, nośnik reklam który świetnie trafia do każdego kibica. Miejsce reklamowe to najlepszy sposób aby zachęcić małe lokalne firmy do sponsorowania piłki ręcznej więc jest niezbędny dla biedniejszych klubów takich jak Stal gdzie każdy grosz zdobyty podczas sezonu robi olbrzymią różnicę. Jakoś nie widzę miejsca dla reklam miejscowych restauracji i warsztatów samochodowych na waszych szalikach i koszulkach więc wachlarz dla klubu chyba nie jest taki zły.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • ZXS Mielec 0
    Co do artykułu to oby tak dalej. Podoba mi się sposób przedstawienia i rodzaj statystyk. Duży plus dla SF. Szkoda, że nie można po meczu pozbierać notesów od klubów i zrobić stat na ich podstawie. To by było piękne zestawienie…
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • ZXS Mielec 0
    Co do artykułu to oby tak dalej. Podoba mi się sposób przedstawienia i rodzaj statystyk. Duży plus dla SF. Szkoda, że nie można po meczu pozbierać notesów od klubów i zrobić stat na ich podstawie. To by było piękne zestawienie…
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (12)
Pokaż więcej komentarzy (15)
Pokaż więcej komentarzy (15)
Pokaż więcej komentarzy (15)