"Klub" został zaprezentowany przez Ministra Sportu i Turystyki Witolda Bańkę. Każdy klub sportowy składający wniosek o dofinansowanie, otrzyma bezpłatnie specjalny podręcznik, a w nim – wyjaśnienie, w jaki sposób sprawnie i efektywnie poruszać się w środowisku biznesowym, medialnym i marketingowym.
- PGNiG od lat wspiera polski sport. Jesteśmy przede wszystkim bardzo mocno zaangażowani w promocję piłki ręcznej. Zainaugurowany właśnie program "Klub" daje nam możliwość współpracy z poważnym, wyspecjalizowanym partnerem – Ministerstwem Sportu. Jako spółka możemy podzielić się naszym bogatym doświadczeniem w obszarze komunikacji i marketingu. Dlatego podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu w program "Klub". W ten sposób nasze działania stają się częścią większego przedsięwzięcia, a dzięki koordynacji Ministerstwa odniosą lepszy skutek podkreśla Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu ds. korporacyjnych PGNiG SA.
Jesienią tego roku, PGNiG w porozumieniu z ekspertami z dziedziny marketingu sportowego, przygotuje również cykl bezpłatnych warsztatów dla osób zarządzających małymi i średnimi klubami sportowymi.
- Zdajemy sobie sprawę, że wiedza jest kluczem do sukcesu, dlatego pragniemy wzbogacić program Ministerstwa Sportu i Turystyki w ten właśnie sposób – dodał Kowalski.
Program "Klub" Ministerstwa Sportu i Turystyki polega na bezpośrednim wsparciu sportowych środowisk lokalnych, których filarem funkcjonowania jest klub sportowy jako centrum aktywności fizycznej oraz miejsce identyfikacji i kształcenia talentów sportowych.
Zobacz wideo: Przez Gdańsk do Rio. Polscy szczypiorniści z ostatnią szansą na kwalifikację
{"id":"","title":""}