Balticus Partnerem PGNiG Superligi w głosowaniach na Gracza Miesiąca

Balticus, polska firma projektująca zegarki, została nowym partnerem PGNiG Superligi Mężczyzn. Jej produkty otrzymywać będą Gracze Miesiąca wybierani przez kibiców na oficjalnym profilu ligi na Facebooku.

Maciej Wojs
Maciej Wojs
Materiały prasowe / PGNIG SUPERLIGA
Co miesiąc eksperci NC+, WP Sportowych Faktów oraz Kocham Ręczną typują nazwiska zawodników PGNiG Superligi, a kibice na profilu rozgrywek na Facebooku swoimi głosami decydują, kto zostanie Graczem Miesiąca.

Za listopad nominacje otrzymali:

WP Sportowe Fakty: Adam Morawski z Orlen Wisły Płock. Dlaczego? - Pod okiem Piotra Przybeckiego wskakuje na wyższy poziom. Sam trener przyznaje, że to gość, który może kiedyś stać się zawodnikiem na poziomie reprezentacji Polski. W listopadzie zagrał świetne mecze z Chrobrym i Zagłębiem. Podczas tego drugiego miał 63% skuteczności - mówi Kamil Kołsut z WP SF.

Kocham Ręczną: Adam Malcher z KPR Gwardii Opole. - Już samo pseudo "Yogi" świadczy o posturze bramkarza tegorocznej rewelacji rozgrywek PGNiG Superligi. Nic z tego, to właśnie dzięki niemu klub z Opola osiąga znakomite wyniki. W niektórych sytuacjach Malcher interweniował wręcz nieprawdopodobnie, nie jak miś z kreskówki, ale jak konik polny - wyjaśnia ekipa Kocham Ręczną.

Z kolei Eksperci NC+ wytypowali Mariusza Jurkiewicza z Vive Tauronu Kielce. - Rzuca bramki, asystuje, rozgrywa i kieruje defensywą. Prawdziwy lider Mistrza Polski. Bardzo aktywny w listopadzie - podsumowują.

ZOBACZ WIDEO Robert Lewandowski w Borussii. Od Lewangłupskiego do Lewangolskiego[b][/b]

Teraz, oprócz samego tytułu czy radości z jego zdobycia, każdy Gracz Miesiąca otrzyma wyjątkowy prezent od Partnera Głosowania, marki Balticus. - Witamy Balticus na pokładzie PGNiG Superligi, bardzo nas cieszy, że pojawia się nowy Partner, który sprawi, że zawodnicy walczący o tytuł Gracza Miesiąca jeszcze bardziej będą to przeżywać i czekać na wyniki - mówi Łukasz Gontarek, Prezes PGNiG Superligi.

Marka Balticus powstała z pasji i miłości do zegarków. Jest to typowy Microbrand, Polskie projekty oraz najlepsze materiały. Zegarki budowane są w oparciu o najlepsze japońskie automatyczne mechanizmy. Produkcja jest w ograniczonych ilościach. Balticus planuje ekspansję rynku oraz rozpoczęcie współpracy z uzdolnionym polskim projektantem.

- Jako polska firma chcemy wspierać polski sport. Budujemy nową, solidną markę, tak samo jak robi to PGNiG Superliga. Szukamy pozytywnych emocji, a te w piłce ręcznej są gwarantowane - komentuje współpracę Bartosz Knop, właściciel marki Balticus.

Pierwszy, debiutujący model Balticus nazywa się Grey Seal i właśnie ten model trafi do rąk Gracza Miesiąca. Mechanizm zegarka to doskonała japońska Miyota 9015 produkowana przez Citizena, łożyskowana na 24 kamieniach, częściowo zdobiona pasami genewskimi. Na wahniku widnieje nazwa Balticus. Szkło jest szafirowe z powłoką antyrefleksyjną położoną od środka. Obrotowy bezel został również umieszczony wewnątrz zegarka. Aby utrzymać klasę wodoszczelności WR300 koronka jest zakręcana. Dzięki świetnemu nurkowi, Foce Szarej, która potrafi zanurzyć się do 300 metrów, zegarek Balticus przyjął swoją nazwę - Grey Seal. Zegarek w komplecie ma bransoletę siatkową, ale również stylowy skórzany pasek z przeszyciami w kolorze tarczy.

Głosowanie trwa na oficjalnym profilu PGNiG Superligi na Facebooku do 5 grudnia do godz. 10:00.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×