Puchar EHF: Lublin zawstydził europejskie stolice. Rekord frekwencji 1. kolejki na meczu Azotów Puławy

Facebook / KS Azoty Puławy / Na zdjęciu: Walentyn Koszowy
Facebook / KS Azoty Puławy / Na zdjęciu: Walentyn Koszowy

Spotkanie Azoty Puławy - Wacker Thun zgromadziło w lubelskiej hali Globus 2800 widzów. To rekord frekwencji w 1. kolejce Pucharu EHF. Żadne z siedmiu pozostałych spotkań grupowych nie przyciągnęło takiej liczby kibiców.

W tym artykule dowiesz się o:

Konkurencja była niemała. W grupie A w sobotę rozgrywano mecz w stolicy Białorusi Mińsku, w którym miejscowy SKA zmierzył się z niemieckim SC Magdeburg (z Piotrem Chrapkowskim w składzie). W środę w kolejnej stolicy, Berlinie - Fuechse podejmowało francuskie Saint Raphael Var HB (grupa B). Oba spotkania zgromadziły na trybunach, według danych EHF-u, po 2000 widzów. Bliskie rekordowej frekwencji w Lublinie było za to niemieckie Frisch Auf! Goeppingen, na którego mecz z RK Nexe Nasice (Chorwacja) wybrało się tylko 100 osób mniej niż na pojedynek Azoty - Wacker.

Organizatorzy lubelskiego meczu mogą poczytać sobie to za sukces. Szwajcarzy nie byli bardzo atrakcyjnym rywalem. Pewnie swoje zrobiła za to chęć zobaczenia debiutu puławian w fazie grupowej Pucharu. Także nazwiska kilku graczy z Puław, znanych choćby z reprezentacji, przyciągnęły do hali Globus kibiców, którzy na co dzień mniej interesują się rozgrywkami klubowymi.

Kolejni przeciwnicy Azotów  i  to bardziej znane marki. Mecze z nimi powinny zachęcić jeszcze większą liczbę widzów, chętnych obejrzeć handball w solidnym europejskim wydaniu.

To pokazuje też, jak bardzo Puławom potrzebne jest oddanie do użytku nowo budowanej hali. Spotkanie Azotów we własnej wysłużonej "staruszce" przy Alei Partyzantów w Puławach, mogłoby obejrzeć maksymalnie nieco ponad 800 widzów. Ilość miejsca za liniami bocznymi i końcowymi mówiąc eufemistycznie nie powala. EHF nie wyraził zgody na rozgrywanie meczów tej fazy rozgrywek w takim obiekcie. Stąd przenosiny meczów Pucharu EHF do Lublina.

Z kronikarskiego obowiązku warto dodać, że na drugim biegunie frekwencji w 1. kolejce znalazło się fińskie . Na jego mecz meczu z  zjawiły się 403 osoby.

ZOBACZ WIDEO PGNiG Superliga: hit dla Azotów. Genialny gol Iso Sluijtersa

Komentarze (2)
Patryk Huk
12.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Brawo 
Patryk Huk
12.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Warto zaznaczyć, że Fuechse grało w Poczdamie (hala na 2 tysiące), a nie w swojej Max Schmeling Halle, która jest w stanie pomieścić 9 tysięcy ludzi. Swoją drogą proszę o podsumowanie frekwencj Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.