Najlepszy w czwartkowe przedpołudnie był Jari-Matti Latvala, który wykręcił czas 2:21,4. Fiński kierowca potrzebował jedynie trzech prób, aby osiągnąć ten wynik. Tuż za reprezentantem Volkswagena uplasował się jego kolega Andreas Mikkelsen (+0,2). Kolejny był Kris Meeke (+0,7). Pierwsza trójka wszystkie swoje najlepsze rezultaty osiągnęła podczas ostatniego, trzeciego przejazdu.
[ad=rectangle]
Sekundową stratą do "zwycięzcy" shakedown miał Sebastien Ogier. Z kolei Robert Kubica do aktualnego mistrza świata stracił 0,6 sekundy. Niestety po zakończeniu odcinka testowego, Polak narzekał na swoje auto - problemy ze skręcaniem.
Za krakowianinem znaleźli się kierowcy Forda, Hyundaia i Citroena. Warto dodać, że Robert Kubica i Maciej Szczepaniak przejechali odcinek testowy aż pięć razy. Więcej prób miał jedynie Thierry Neuville, który był jedenasty.
Raport z testowego. Sporo uwag do samochodu. Nie za bardzo chce skręcać... pic.twitter.com/JdpZEEQlZH
— Cezary Gutowski (@CezaryGutowski) sierpień 20, 2015
Pierwszy odcinek specjalny zaplanowano na piątek od godziny 8:30.
Wyniki shakedown:
P. | Kierowca | Samochód | Czas/strata |
---|---|---|---|
1 | Jari-Matti Latvala | VW Polo WRC | 2:21,4 |
2 | Andreas Mikkelsen | VW Polo WRC | 2:21,6 |
3 | Kris Meeke | Citroen DS3 WRC | 2:22,1 |
4 | Sebastien Ogier | VW Polo WRC | 2:22,4 |
5 | Robert Kubica | Ford Fiesta RS WRC | 2:23,0 |
6 | Ott Tanak | Ford Fiesta RS WRC | 2:23,4 |
7 | Haydden Paddon | Hyundai i20 WRC | 2:23,6 |
8 | Dani Sordo | Hyundai i20 WRC | 2:23,7 |
9 | Mads Ostberg | Citroen DS3 WRC | 2:23,8 |
10 | Elfyn Evans | Ford Fiesta RS WRC | 2:23,9 |
#dziejesiewsporcie: Piękny gol byłego napastnika Chelsea
Nie chce skręcać = podsterowność