Gdzie śledzić Rajd Dakar 2017? Poradnik kibica

Materiały prasowe / Red Bull Content Pool
Materiały prasowe / Red Bull Content Pool

Wszystkie rodzaje mediów, począwszy od społecznościowych po tradycyjne drukowane, będą przeprowadzać relacje z Rajdu Dakar 2017. Oto krótki przegląd tego, co i gdzie będzie można znaleźć w mediach w czasie nadchodzącej edycji Dakaru.

Trudności trasy i wyczyny dakarowych poszukiwaczy przygód, majestatyczne pejzaże bezkresnej pustyni czy pampasów Paragwaju, Boliwii i Argentyny, anegdoty z biwaków… to wszystko znajdzie się w obszernych relacjach z Rajdu Dakar w styczniu 2017 roku.

Relacje z trasy będą przekazywane do 190 krajów. W Polsce wyłączność na pokazywanie zmagań dakarowców ma w tym roku telewizja TVP. Relacje z Rajdu Dakar będzie można obejrzeć w Jedynce ("Teleexpress", "Sport" po "Wiadomościach" oraz specjalna kronika tuż po nich), Dwójce ("Pytanie na Śniadanie", "Sport Telegram" oraz specjalna kronika tuż po nim), a także w TVP Sport ("Echa Stadionów", "Sportowy Wieczór", "Sportowa Sobota" i "Sportowa Niedziela")

Wszystkie aktualne informacje, relacjęlive z każdego etapu, wywiady, galerie zdjęciowe, klasyfikacje kibice znajdą na WP SportoweFakty.

Telewizja: jeszcze więcej relacji

Dzięki wzmocnionemu zespołowi produkcji telewizyjnej, nowoczesnym technologiom i środkom produkcji (sygnał w jakości HD, kamery pokładowe, ujęcia super slow motion, itd.), a co za tym idzie atrakcyjnym ujęciom, kanały telewizyjne będą nadawać programy o wyjątkowych walorach:
- W krajach Ameryki Łacińskiej kanał Fox Sports zwiększy czas relacji z Dakaru do 9 godzin dziennie (w 2016 roku było 7 godzin).
- W Paragwaju kanał Paraguay TV nada specjalną relację na żywo z ceremonii startu w Asunción i pierwszego odcinka specjalnego.
- Start motocykli indyjskiej marki Hero zapewnia dostęp do 11 kanałów telewizyjnych w Indiach i ponad miliarda potencjalnych telewidzów, którzy będą śledzić losy zmagań dwóch motocyklistów tej marki.

Media społecznościowe: nowe spojrzenie
Z dwoma milionami polubień, obserwatorów i subskrybcji na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Snapchacie, Dakar jest w ciągłym kontakcie ze społecznością internetową. Użyte będą nowe narzędzia, aby zapewnić inne spojrzenie na to wszystko, co dzieje się na trasie, a także za kulisami:
- Zaplanowane transmisje na żywo dla fanów na Facebooku i na Periscope.
- Nowe hashtagi tematyczne: #DakarExplore (sceneria, zabytki w pobliżu trasy, kamery pokładowe i 360 stopni), #DakarInside (spotkania z Markiem Comą), #DakarSabor (specjalności lokalnej kuchni serwowane na biwaku), #DakarNight (życie na biwaku) i #DakarFan (najlepsze zdjęcia dnia zrobione przez fanów).
- Przekaz przy pomocy kamer 360 stopni, klipy wideo zarejestrowane kamerami pokładowymi.

Dakar.com / Aplikacja mobilna: wszystkie oficjalne informacje
31 milionów odsłon podczas edycji 2016 to najlepszy dowód, że oficjalna strona rajdu dakar.com jest idealnym miejscem dla fanów, którzy poszukują kompletnych, oficjalnych informacji z trasy i biwaków, aktualnych klasyfikacji w czasie rzeczywistym, wywiadów z bohaterami dnia czy bogatych galerii zdjęć i klipów wideo. Z kolei aplikacja mobilna (ściągnięta w 2016 roku niemal 420 000 razy) jest doskonałym uzupełnieniem strony internetowej. Ostatnio została przeprojektowana i zoptymalizowana:
- Dostęp do usługi "live tracking" (śledzenie przejazdu załóg) w pełnej wersji na wszystkich smartfonach.
- Nowy spersonalizowany system powiadomień

ZOBACZ WIDEO: Przygoński gotowy na Dakar. "Trenuję od ośmiu miesięcy"

{"id":"","title":""}

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.