Macerata wygrywa, Świderski MVP

Drugą kolejkę włoskiej Serie A1 rozpoczęło spotkanie Lube Banca Marche Maceraty ze Stamplastem Martina Franca. Zespół Sebastiana Świderskiego pokonał rywala 3:0 (27:25, 25:21, 25:22), a Polak zdobył trzynaście punktów dla swojej drużyny i został wybrany najlepszym zawodnikiem meczu.

Lube Banca Marche Macerata - Stamplast Martina Franca 3:0 (27:25, 25:21, 25:22)

Macerata: Lebl 13, Giovi (l), Vermiglio 3, Bartoletti 13, Martino 7, Monopoli, Corsano (l), Omrcen, Świderski 13, Podrascanin 9

Martina Franca: Ricciardello (l), Coscione 1, Moltň 2, Stancu 8, Cernić 12, Granvorka 12, Rodriguez 11

Widzów: 1700

MVP: Sebastian Świderski

Brak Igora Omrcena nie przeszkodził zespołowi Lube Banca Marche Macerata w zgarnięciu całej puli punktów w spotkaniu ze Stamplastem Martina Franca. Początek pierwszego seta mógł jednak wskazywać na to, że mecz ułoży się inaczej.

Spotkanie lepiej zaczęli bowiem goście, którzy głównie dzięki mądrzej grze Manuela Coscione, objęli kilkupunktowe prowadzenie. W dalszej części seta miejscowi potrafili jednak się odnaleźć, a w ataku rozegrał się Świderski. Swoją pewność w tym elemencie stracili natomiast podopieczni Radamesa Lattariego, którzy zakończyli tę partię z zaledwie 34-procentową skutecznością. Pierwsza odsłona ostatecznie padła łupem Maceraty, która do jej skończenia potrzebowała dwóch piłek setowych.

Nieco lepiej dla gospodarzy ułożył się drugi set, w którym posiadali oni nieznaczną przewagę, umożliwiającą spokojną grę. W końcówce blok Martino na Granvorce pozwolił wyjść na trzypunktowe prowadzenie (22:19), a chwilę później tę partię skutecznym atakiem zakończył Bartoletti.

W trzeciej odsłonie podopieczni Ferdinando De Giorgiego kontrolowali sytuację na boisku, choć w końcówce przeciwnikom udało się doprowadzić do remisu (19:19). Dzięki Świderskiemu i Leblowi Lube jednak szybko po raz kolejny uzyskała przewagę i ostatecznie nie pozwoliła rywalowi na zwycięstwo w chociażby jednym secie.

Na szczególną uwagę zasługuje na pewno występ Sebastiana Świderskiego. Polak, wybrany MVP sobotniego meczu, zdobył trzynaście punktów przy 48-procentowej skuteczności w ataku. Przyjmował natomiast ze skutecznością 43% (29% przyjęcia perfekcyjnego) i bardzo dobrze spisywał się w obronie. Do boju naszego przyjmującego zagrzewała grupka młodych kibiców (10-12 lat) z Polski. Były to dzieci, które w lecie okazały się najlepsze w turnieju minisiatkówki "Kinder + Sport".

Warto zwrócić uwagę również na innego zawodnika Maceraty, Matteo Martino. Wspomniany już wcześniej Włoch w sobotni wieczór zadanie miał naprawdę niełatwe. Rywale upatrzyli go sobie, jeśli chodzi o przyjęcie, w związku z czym Martino odebrał trzydzieści jeden piłek z sześćdziesięciu jeden, jakie Stamplast posłał na drugą stronę siatki.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.