Do pięciocyfrowej liczby widów na trybunach zabrakło jedynie 100 fanów.
Zdecydowanie największą publiką może pochwalić się starcie w Łodzi, gdzie Beef Master podejmował Imepla Wrocław. Na trybunach Atlas Areny pojawiło się aż 3700 kibiców, co jak na razie jest najlepszym wynikiem w sezonie. Tysiąc osób mniej obserwowało hitowe starcie w Sopocie pomiędzy mistrzem a wicemistrzem kraju.
Na wyróżnienie zasługują także fani Siódemki SK bank, którzy w poniedziałkowy wieczór niemal w komplecie zapełnili Arenę Legionowo i żywiołowo dopingowali swój zespół przez ponad 2,5 godziny.
2. kolejka Orlen Ligi:
Atom Trefl Sopot - Tauron MKS Dąbrowa Górnicza - 2600 widzów
Siódemka SK bank Legionovia - Polski Cukier Muszynianka Fakro Bank BPS Muszyna - 1900 widzów
Beef Master Budowlani Łódź - Impel Wrocław - 3700 widzów
Chemik Police - PGNiG Nafta Piła - 1000 widzów
Pałac Bydgoszcz - BKS Aluprof Bielsko-Biała - 700 widzów
Łącznie na trybunach w 2. kolejce Orlen Ligi: 9 900 widzów.
Średnio jeden mecz 2. kolejki Orlen Ligi obejrzało: 1 980 widzów.
Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2013/14: 17 200 widzów.
Średnio mecz na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2013/14 obejrzało: 1 720 widzów.
Siatkówka na SportoweFakty.pl - nasz profil na Facebooku. Dla wszystkich fanów volleya i nie tylko! Kliknij i polub nas. Wolisz ćwierkać? Na Twitterze też jesteśmy!