Frekwencja w Orlen Lidze: Dąbrowa Górnicza siatkówką stoi!

6. kolejka Orlen Ligi przyciągnęła do siatkarskich hal 9 tysięcy kibiców, którzy wspierali zawodniczki mimo długiego weekendu.

W tym artykule dowiesz się o:

Kibice żeńskiej ekstraklasy mogą być z siebie zadowoleni, bowiem zbliżyli się do rekordu bieżącego sezonu z 2. kolejki (9 900 widzów).

Najliczniej sympatycy volleya stawili się w Dąbrowie Górniczej. Mecz na zakończenie 6. kolejki Orlen Ligi rozgrywany był 11 listopada, ale nie przeszkodziło to fanom siatkówki z Zagłębia Dąbrowskiego, by niemal w komplecie dopingować miejscowej drużynie.

Najmniej osób zgromadziła hala w Muszynie, jednak w tym przypadku liczba 1000 jest maksymalną, jaka może się pomieścić w tej niewielkiej miejscowości.

Bardzo dobrze pod względem frekwencji wypadły Police i Legionowo, gdzie do osiągnięcia kompletu na trybunach zabrakło naprawdę niewielu osób, bo odpowiednio 50 i 38. 

Ponad dwa tysiące siatkarskich kibiców zgromadziło się w Ergo Arenie, jednak biorąc pod uwagę możliwości tej hali (11 tys. miejsc), jest to wynik bardzo skromny.

6. kolejka Orlen Ligi:

Chemik Police - Pałac Bydgoszcz: 1150

Siódemka SK bank Legionovia - Beef Master Budowlani Łódź: 1950

Atom Trefl Sopot - PGNiG Nafta Piła: 2100

Polski Cukier Muszynianka Fakro Bank BPS Muszyna - BKS Aluprof Bielsko-Biała: 1000

Tauron MKS Dąbrowa Górnicza - Impel Wrocław: 2800
[b]

[/b]Łącznie na trybunach w 6. kolejce Orlen Ligi: 9000 widzów.
 
Średnio jeden mecz 6. kolejki Orlen Ligi obejrzało: 1800 widzów.

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2013/14:
 50 588 widzów

Średnio mecz na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2013/14 obejrzało:
1 686 widzów.

Zestawienie frekwencji w sezonie 2013/14 z podziałem na miasta:

MiastoŁącznie w sezonieŚr. na mecz
Dąbrowa Górnicza 10300 2575
Wrocław 7308 2436
Bielsko-Biała 3600 1200
Sopot 7000 2333
Łódź 6000 3000
Legionowo 5350 1783
Police 4350 1087
Muszyna 3300 825
Piła 2780 1390
Bydgoszcz 1500 750
Komentarze (5)
volley q
13.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W procentowym zapełnieniu hali chyba byłoby inaczej w tej tabeli. Myślę, że tu Police i Legionowo byłyby na czele. Pojemność hali Siódemki SK banku to chyba nie więcej niż 2 000 osób. 
avatar
Jarek
13.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kiedy będzie zbiorcza tabela ? Bo wychodzi na to, że DG byłaby w niej na 1 miejscu pod względem kibiców :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.