Oświadczenie PZPS w sprawie organizacji MŚ 2014

Polski Związek Piłki Siatkowej wydał oświadczenie w sprawie organizacji MŚ mężczyzn w 2014 roku. Poniżej prezentujemy jego pełną treść.

W tym artykule dowiesz się o:

Oświadczenie

Polski Związek Piłki Siatkowej informuje, że organizacja Mistrzostw Świata - Polska 2014 nie jest pod żadnym pozorem zagrożona.

Działania PZPS zmierzają do takiego przeprowadzenia zawodów, aby było to wydarzenie historyczne, godne poziomowi popularności siatkówki w Polsce i otwierające nowy etap w popularyzacji dyscypliny w skali globalnej.

Międzynarodowa Federacja Piłki Siatkowej (FIVB) znając doskonale wysoki poziom sportowy,organizacyjny i popularność siatkówki w Polsce gotowa jest wesprzeć promocję Mistrzostw Świata Mężczyzn - Polska 2014’. FIVB współfinansowanie działań promocyjnych warunkuje zaangażowaniem miast - gospodarzy oraz instytucji rządowych. FIVB i PZPS pragną uczynić przyszłoroczne Mistrzostwa Świata, jako wzorcowe i przełomowe w skali globalnej.

Polski Związek Piłki Siatkowej prowadzi rozmowy z Ministerstwem Sportu i Turystyki zmierzające do uzyskania wsparcia finansowego na działania organizacyjne związane z mistrzostwami. Środki wyasygnowane przez MSiT na organizację mistrzostw pozwoliłyby na wzmocnienie wspólnego dla PZPS i FIVB programu promującego mistrzostwa, miasta - gospodarzy i Polskę.

Program promocji uzgodniony z FIVB zawiera między innymi:

- właściwy wystrój miast - gospodarzy, już na kilka miesięcy przez rozpoczęciem turnieju,
- uroczystość losowania z udziałem telewizji i przedstawicieli mediów z całego świata,
- specjalny tour głównego trofeum mistrzostw (pucharu - po raz pierwszy w historii mistrzostw ustanowionego, specjalnie dedykowanego i zaprojektowanego) po miastach - gospodarzach i krajach - uczestnikach turnieju
- ceremonię otwarcia mistrzostw i mecz inauguracyjny na Stadionie Narodowym z przekazem telewizyjnym na cały świat,
- akcje społeczne promujące mistrzostwa i siatkówkę skierowane do młodzieży,
- promocję mistrzostw i Polski w największych stacjach telewizyjnych zlecona przez FIVB,
- mecze reprezentacji żeńskich i męskich Polska - Włochy promujące polskie mistrzostwa mężczyzn i włoskie mistrzostwa kobiet,
- dedykowany program Polskiej Organizacji Turystycznej skierowany do kibiców zagranicznych.

Polski Związek Piłki Siatkowej, Polsat, miasta - gospodarze oraz inni partnerzy już od dawna prowadzą wielorakie działania w zakresie organizacji i promocji Mistrzostw Świata - Polska 2014. PZPS liczy na to, że wsparcia udzielą także odpowiednie organizacje rządowe, tak byśmy byli dumni z najlepszych w historii mistrzostw świata. Mistrzostwa Świata są znakomitą okazją do szerokiej, dalece wykraczającej poza sport promocji naszego kraju w wymiarze globalnym. Polska jest krajem, w którym w ostatnim ćwierćwieczu nastąpiły ogromne, pozytywne przemiany kulturowe, gospodarcze i i społeczne. Mistrzostwa Świata - to niepowtarzalna okazja na zaprezentowanie nowego oblicza Polski. Takiej szansy nie wolno zaprzepaścić.

W swej strategii Polski Związek Piłki Siatkowej, Polsat i sponsorzy związku od początku realizują śmiałe wyzwanie uczynienia z Mistrzostw Świata zawodów przełomowych tak w historii polskiej siatkówki, polskiego sportu, jak i w wymiarze globalnym.

Polski Związek Piłki Siatkowej zwraca się do Rządu RP o wsparcie niepowtarzalnego wydarzenia, jakim są Mistrzostwa Świata siatkarzy. Jest powszechną praktyką zaangażowanie instytucji państwowych i rządowych w wydarzenia o takiej skali i o takim znaczeniu.

Polski Związek Piłki Siatkowej

Siatkówka na SportoweFakty.pl - nasz profil na Facebooku. Dla wszystkich fanów volleya i nie tylko! Kliknij i polub nas. Wolisz ćwierkać? Na Twitterze też jesteśmy!

Komentarze (6)
avatar
stary kibic
23.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
avatar
Sebol89k
22.11.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Luck191 Te tlumaczenia są kompletnie bez pokrycia bo po 1sze: tylko glupi nie podpisuje klauzuli posd taka umowa , a wierzy tylko na slowa a po2gie: jesli nie byli pewni o hale w Krakowie trzeb Czytaj całość
luck191
22.11.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Polski Związek tłumaczy się na każdym kroku,bo wiedzą dobrze,że stracili sporo pieniędzy na widzach i kibice,którzy dowiedzą się w jakiej hali zgramy ich zlinczują. 
simar
22.11.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Absurd goni absurd, brakuje 16 mln a z drugiej strony reprezentacja Polski, gdzie na pewno będzie komplet widzów gra w hali gdzie jest 6 tys. miejsc .Pytanie dlaczego nie w Krakowie gdzie gdzie Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.