Frekwencja w Orlen Lidze: Stawka wzrasta, zainteresowanie spada

Zespoły Orlen Ligi w miniony weekend zainaugurowały rywalizację play-off. Paradoksalnie, mimo że stawka rozgrywanych spotkań wzrosła, zainteresowanie meczami zdecydowanie spadło!

Najlepsze osiem ekip rundy zasadniczej Orlen Ligi wkroczyło w decydującą fazę sezonu. Sympatycy siatkówki, w trakcie trwającej kilka tygodni przerwy, najwyraźniej jednak zapomnieli drogę do hal. Osiem spotkań rozgrywanych od soboty do wtorku, obejrzało bowiem tylko 10 400 widzów!

Analizując liczbę kibiców na poszczególnych obiektach, powodów do zadowolenia nie mieli w zasadzie działacze żadnego z czterech klubów będącego gospodarzem pierwszym dwóch spotkań. Na żadnym z obiektów liczba osób na trybunach nie przekroczyła bowiem 2 tys. Blisko osiągnięcia tego wyniku byli fani w Dąbrowie Górniczej i Wrocławiu, jednak po jednostronnym widowisku, jakie zespoły zafundowały swoim fanom w pierwszym starciu, drugie zdecydowało się obejrzeć znacznie mniej miłośników siatkówki. Jedyny progres, co godne uwagi, zanotowano w Sopocie. Drugie starcie Atomówek obejrzało o 150 osób więcej niż potyczkę rozegraną dzień wcześniej.

I runda play-off Orlen Ligi - frekwencja w halach siatkarskich*

I mecz:

Chemik Police - Siódemka SK bank Legionovia 850 widzów

Atom Trefl Sopot - Beef Master Budowlani Łódź 800 widzów

Impel Wrocław - Polski Cukier Muszynianka Fakro Bank BPS 1900 widzów
 
Tauron Banimex Dąbrowa Górnicza - BKS Aluprof Bielsko-Biała 2000 widzów

II mecz:

Chemik Polic - Siódemka SK bank Legionovia 800 widzów

Atom Trefl Sopot - Beef Master Budowlani Łódź 950 widzów

Impel Wrocław - Polski Cukier Muszynianka Fakro Bank BPS 1400 widzów

Tauron Banimex Dąbrowa Górnicza - BKS Aluprof Bielsko-Biała 1600 widzów

* dane pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Kibice Tauronu MKS Dąbrowa Górnicza i Aluprofu Bielsko-Biała, stanowili najliczniejszą grupę  podczas meczów nr 1 i 2 - I rundy play-off
Kibice Tauronu MKS Dąbrowa Górnicza i Aluprofu Bielsko-Biała, stanowili najliczniejszą grupę podczas meczów nr 1 i 2 - I rundy play-off

Łącznie na trybunach pierwszego weekendu I fazy play-off: 10300 widzów

Średnio mecz pierwszego weekendu zmagań obejrzało:
  1287 widzów

Łącznie na trybunach w sezonie 2013/14:
146 112 widzów

Średnio mecz w sezonie 2013/14 obejrzało:
1491 widzów

MiastoŁącznie w sezonieŚrednia na mecz
Łódź 22750 2528
Dąbrowa Górnicza 23450 2132
Wrocław 22708 2064
Legionowo 14850 1650
Sopot 16250 1477
Piła 11350 1261
Police 11454 1041
Bielsko-Biała 9000 1000
Bydgoszcz 7200 800
Muszyna 7100 788

[b]Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas! Na Twitterze też nas znajdziesz!

[/b]

Komentarze (1)
avatar
anusiak1293
23.03.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
we Wrocławiu w I meczu było ponad 2000 widzów, w drugim ponad 1500. Macie dane ze strony OL, gdzie liczą tam ilość sprzedanych biletów, przy czym szkoły z opiekunami mają darmowy wstęp i są też Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.