Frekwencja w Orlen Lidze: Kibice z Łodzi jak zwykle nie zawiedli

W miniony weekend rozegrane zostały ostatnie mecze ćwierćfinałowe oraz pierwsze starcie w ramach rundy play-out OL. Podobnie jak przed tygodniem, frekwencja w siatkarskich halach nie była imponująca.

Wiosna, która od kilku dni panuje w kraju sprawiła, że siatkarscy kibice wybrali inny sposób spędzania wolnego czasu, niż wizyta na meczu Orlen Ligi. Podczas spotkań minionego weekendu na trybunach zasiadło zaledwie 6370 kibiców, co średnio daje niewiele ponad tysiąc osób na jednym pojedynku.

Mimo niewielkich szans na sukces swojego zespołu, po raz kolejny nie zawiedli sympatycy volley'a z Łodzi. Starcie podopiecznych Adama Grabowskiego z mistrzyniami Polski przyciągnęło na trybuny Atlas Areny 2150 widzów. Tradycyjnie więc rekord kolejki padł w mieście włókniarzy.

Powodów do narzekań nie mieli również działacze w Legionowie i Bielsku-Białej, gdzie mecze obejrzało grubo ponad 1 tys. kibiców. O ile w przypadku fanów z Mazowsza nie było to nowością, to liczna publiczność na meczu w hali "Pod Dębowcem" może świadczyć o tym, że kibice BKS-u nie zapomnieli o swoim zespole.

Na przeciwnych biegunach znalazły się po raz kolejny PGNiG Nafta Piła i Polski Cukier Fakro Muszyna, których spotkania obejrzało mniej niż tysiąc osób. Słaba frekwencja może stanowić zaskoczenie szczególnie w przypadku klubu znad Gwdy. Rywalizacja z Pałacem Bydgoszcz ma bowiem dla kibiców obu miast dodatkowy smaczek i traktowana jest niemal jak pojedynki derbowe. Zaledwie połowa zajętych miejsc w hali może więc nieco dziwić.

I runda play-off Orlen Ligi - frekwencja w halach siatkarskich*

III mecz:

Siódemka SK bank Legionovia - Chemik Police 1500 widzów

Beef Master Budowlani Łódź - Atom Trefl Sopot 2150 widzów

Polski Cukier Muszynianka Fakro Bank BPS - Impel Wrocław 600 widzów

BKS Aluprof Bielsko-Biała - Tauron Banimex Dąbrowa Górnicza 1400 widzów

Runda play-out - I mecz:

PGNiG Nafta Piła - Pałac Bydgoszcz 720 widzów

* dane pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Obiekt w Pile tym razem świecił pustkami
Obiekt w Pile tym razem świecił pustkami

Łącznie na trybunach drugiego weekendu I rundy play-off i I meczu rundy play-out: 6370 widzów

Średnio mecz pierwszego weekendu zmagań obejrzało:
1274 widzów

Łącznie na trybunach w sezonie 2013/14:
152 482 widzów

Średnio mecz w sezonie 2013/14 obejrzało:
1480 widzów

MiastoŁącznie w sezonieŚrednia na mecz
Łodź 24900 2490
Dąbrowa Górnicza 23450 2132
Wrocław 22708 2064
Legionowo 16350 1635
Sopot 16250 1477
Piła 12070 1207
Police 11454 1041
Bielsko-Biała 10400 1040
Bydgoszcz 7200 800
Muszyna 7700 770

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas! Na Twitterze też nas znajdziesz!

Komentarze (1)
avatar
antig
24.03.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Średnia we Wrocławiu to raczej 2064 a nie jak błędnie napisano 1064. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.