Frekwencja w Orlen Lidze: Atmosfera święta? Różnie z tym bywa

Za nami emocjonujące półfinałowe starcia w ekstraklasie kobiet, poza tym pozostałe ekipy Orlen Ligi toczyły boje o jak najlepsze lokaty. Jak spisali się kibice przed finiszem rozgrywek?

W tym artykule dowiesz się o:

Co prawda w tym tygodniu zmagań na trybuny drużyn Orlen Ligi zawitało więcej fanów siatkówki niż ostatnio, ale za to średnia widzów na mecz była niższa niż w trakcie ćwierćfinałów. Na brak zainteresowania nie mogły narzekać mecze rozgrywane w Sopocie, gdzie miejscowy Atom Trefl podejmował Impel Wrocław. Starcia dwóch czołowych ekip ligi oglądało łącznie 3800 widzów, co jest świetnym wynikiem, biorąc pod uwagę pozostałe hale. Pozwolił on "przegonić" sopockim kibicom Legionowo w naszej tabeli podsumowującej Orlen Ligową frekwencję.

Druga z półfinałowych rywalizacji, biorąc po uwagę małą pojemność obiektu w Policach, również cieszyła się uwagą fanów siatkówki. Nawet "efekt poniedziałku" nie odstraszył kibiców Chemika Police, który po dwóch zwycięstwach 3:1 nad Tauronem Banimexem MKS Dąbrowa Górnicza jest bardzo blisko upragnionego awansu do finału.

Na mecz Siódemki SK bank Legionovia z BKS-em Aluprof Bielsko-Biała stawiło się jedynie 900 fanów, co jest tym bardziej zastanawiające, że spotkanie odbyło się w sobotę, a legionowianie zwykli stawiać się na mecze swojej ulubionej drużyny w dużo okazalszej grupie. Natomiast w łódzkiej Atlas Arenie, w środku tygodnia, na meczu Beef Mastera Budowlanych Łódź z Polskim Cukrem Muszynianką Fakro Bank BPS pojawiło się 1400 fanów, co pokazuje, że dla chcącego nic trudnego!

Na koniec kilka słów o Bydgoszczy: w tym sezonie mecze Pałacu nie są szczególnie przyjemne dla jego kibiców, ale żeby na drugie starcie z PGNiG Naftą Piła stawiło się jedynie 300 fanów?

II runda play-off Orlen Ligi - frekwencja w halach siatkarskich*:

Półfinały Orlen Ligi:

Atom Trefl Sopot  - Impel Wrocław: 2000 widzów

Atom Trefl Sopot - Impel Wrocław: 1800 widzów

Chemik Police - Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza: 1150 widzów

Chemik Police - Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza: 1000 widzów

Mecze o miejsca 5-8:

Siódemka SK bank Legionovia - BKS Aluprof Bielsko-Biała: 900 widzów

Beef Master Budowlani Łódź - Polski Cukier Muszynianka Fakro Bank BPS: 1400 widzów

Runda playout - II mecz:

Pałac Bydgoszcz - PGNiG Nafta Piła: 300 widzów

[i]* dane pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Tym razem legionowscy kibice nie dopisali
Tym razem legionowscy kibice nie dopisali

[/i]Łącznie na trybunach II rundy play-off i II meczu rundy play-out: 8550 widzów
Średnio mecze II rundy play-off i play-out obejrzało:

1221 widzów

Łącznie na trybunach w sezonie 2013/14:
161 032 widzów

Średnio mecz w sezonie 2013/14 obejrzało:
 1451 widzów

MiastoŁącznie w sezonieŚrednia na sezon
Łódź 26300 2391
Dąbrowa Górnicza 23450 2132
Wrocław 22708 2065
Sopot 20050 1671
Legionowo 17250 1568
Piła 12070 1207
Police 13604 1134
Bielsko-Biała 10400 1040
Muszyna 7700 770
Bydgoszcz 7500 750

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas! Na Twitterze też nas znajdziesz!

Komentarze (1)
avatar
steffen
4.04.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W ErgoArenie byłoby więcej widzów ale część ludzi po prostu wybrała plener bo pogoda była piękna w weekend. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.