Frekwencja w Orlen Lidze: Wyrównany wyścig Łodzi i Szczecina

Mimo że zakończona 12. kolejka żeńskiej ekstraklasy nie przyciągnęła na trybuny wielu widzów, to tradycyjnie kibice w Łodzi, Legionowie i Szczecinie nie zawiedli pod względem frekwencji.

W tym artykule dowiesz się o:

Dwunastą serię spotkań rozpoczęło starcie w bydgoskiej Łuczniczce, która w ostatniej kolejce wypadła najsłabiej pod względem liczby widzów. Nieco lepiej było w Pile, gdzie gospodynie w trzech partiach przegrały z dąbrowskim MKS-em. Ponownie trybuny zapełniły się w Legionowie, Szczecinie oraz Łodzi.

Najwięcej kibiców przyciągnął pojedynek Chemika Police z Developresem SkyRes Rzeszów, który został rozegrany w Arenie Szczecin. Drugim najchętniej oglądanym z wysokości trybun meczem był ten w Legionowie, który dostarczył wielu emocji - po tie-breaku triumfowały bowiem bielszczanki. Drugi pięciosetowy bój 12. kolejki odbył się w Łodzi, gdzie na trybunach Atlas Areny zasiadło o 100 widzów mniej niż w Arenie Legionowo.

Wciąż na czele naszego rankingu plasują się Szczecin oraz Łódź. Miasto drużyny Budowlanych jako drugie w bieżącym sezonie przekroczyło liczbę 10 tysięcy widzów na trybunach, wcześniej uczynił to właśnie Szczecin. Biorąc pod uwagę średnią liczbę kibiców na meczu, Łódź nieznacznie wyprzedza Szczecin, co pozwoliło na utrzymanie pozycji lidera.
[ad=rectangle]
Frekwencja na meczach 12. kolejki Orlen Ligi:

Pałac Bydgoszcz - Impel Wrocław 450 widzów

SK bank Legionovia Legionowo - BKS Aluprof Bielsko-Biała 1 100 widzów

PGNiG Nafta Piła - Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza 720 widzów

Chemik Police - Developres SkyRes Rzeszów 1 800 widzów

Budowlani Łódź - Polski Cukier Muszynianka Muszyna 1 000 widzów

PGE Atom Trefl Sopot - KSZO Ostrowiec SA 950 widzów

Spotkaniu Pałacu Bydgoszcz z Impelem Wrocław towarzyszyły niemal puste trybuny Łuczniczki
Spotkaniu Pałacu Bydgoszcz z Impelem Wrocław towarzyszyły niemal puste trybuny Łuczniczki

Łącznie na trybunach w 12. kolejce Orlen Ligi: 6 020 widzów

Średnio jeden mecz 12. kolejki Orlen Ligi obejrzało: 1 004 widzów

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2014/15
: 89 527 widzów

Średnio mecz na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2014/15 obejrzało
: 1 244 widzów

Zestawienie frekwencji w sezonie 2014/15 z podziałem na miasta:

MiastoŁącznie w sezonieŚrednia na meczLiczba meczów
Łódź 10 450 2 090 5
Szczecin * 12 400 2 067 6
Dąbrowa Górnicza 9 400 1 567 6
Wrocław 8 300 1 384 6
Sopot ** 8 190 1 365 6
Legionowo 7 650 1 275 6
Ostrowiec Świętokrzyski 8 047 1 150 7
Piła 5 840 974 6
Bielsko-Biała 5 350 892 6
Rzeszów 5 150 859 6
Bydgoszcz 4 700 784 6
Muszyna 4 150 692 6

* Chemik Police rozgrywa swoje mecze w hali Arena Szczecin, jeden mecz rozegrał w hali w Policach
** PGE Atom Trefl Sopot cztery spotkania rozegrał w Hali 100-lecia Sopotu

Wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych

Komentarze (1)
avatar
MACIUŚ PIŁA
25.12.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Smiech to jest jedyne określenie????? 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.