Frekwencja w Orlen Lidze: Ponad 18 tysięcy kibiców w I rundzie play-offów

Rozgrywki Orlen Ligi wkroczyły w najważniejszą fazę, czyli play-offy. Podczas pierwszej rundy największym zainteresowaniem cieszyły się spotkania ćwierćfinałowe.

W tym artykule dowiesz się o:

Za nami pierwsza odsłona najważniejszej fazy rozgrywek o mistrzostwo Polski siatkarek. Podczas I rundy play-offów nie zabrakło emocji, niespodzianek oraz walki. W potyczce drużyn z miejsc 1-8 losy rywalizacji w swojej parze odwróciły zawodniczki Polskiego Cukru Muszynianki Muszyna oraz Impela Wrocław, które tym samym uzyskały awans do półfinału. Natomiast w walce o rozstawienie do rywalizacji o miejsca 5-12 zespoły, które po sezonie zasadniczym zajęły pozycje 9-12, mają za sobą dwa dwumecze rozegrane między sobą.

Kibice najchętniej oglądali pojedynki ekip z miejsc 1-8, czyli ćwierćfinałowe batalie. Najwięcej fanów na trybuny przyciągnęło spotkanie w Łodzi, gdzie Budowlane zmierzyły się z Atomówkami - ten mecz obejrzało 2 150 widzów. Z kolei niewiele mniej, bo 2 000 kibiców widziało na żywo drugi pojedynek pomiędzy Impelem Wrocław a BKS-em Aluprofem Bielsko-Biała. Natomiast najmniej widzów przyciągnęły do hali pojedynki Pałacu Bydgoszcz z KSZO Ostrowiec SA oraz Developresu SkyRes Rzeszów z Pałacem.
[ad=rectangle]
Frekwencja podczas I rundy play-off Orlen Ligi:

Drużyny z miejsc 1-8

I mecz

SK bank Legionovia Legionowo - Chemik Police 1 000 widzów

Budowlani Łódź - PGE Atom Trefl Sopot 2 150 widzów

Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza - Polski Cukier Muszynianka Muszyna 1 500 widzów

BKS Aluprof Bielsko-Biała - Impel Wrocław 800 widzów

II mecz

Polski Cukier Muszynianka Muszyna - Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza 500 widzów

Chemik Police - SK bank Legionovia Legionowo 1 700 widzów

Impel Wrocław - BKS Aluprof Bielsko-Biała 2 000 widzów

PGE Atom Trefl Sopot - Budowlani Łódź 1 600 widzów

III mecz

Polski Cukier Muszynianka Muszyna - Tauron Banimex MKS Dąbrowa Górnicza 600 widzów

Impel Wrocław - BKS Aluprof Bielsko-Biała 1 200 widzów

O rozstawienie do rywalizacji o miejsca 5-12

I faza

I mecz

Pałac Bydgoszcz - KSZO Ostrowiec SA 400 widzów

PGNiG Nafta Piła - Developres SkyRes Rzeszów 850 widzów

II mecz

KSZO Ostrowiec SA - Pałac Bydgoszcz 890 widzów

Developres SkyRes Rzeszów - PGNiG Nafta Piła 500 widzów

II faza

I mecz

Pałac Bydgoszcz - Developres SkyRes Rzeszów 620 widzów

PGNiG Nafta Piła - KSZO Ostrowiec SA 1 000 widzów

II mecz

Developres SkyRes Rzeszów - Pałac Bydgoszcz 400 widzów

KSZO Ostrowiec SA - PGNiG Nafta Piła 417 widzów

Batalia w Łodzi pomiędzy Budowlanymi a Atomówkami przyciągnęła na trybuny najwięcej kibiców w I rundzie play-offów Orlen Ligi
Batalia w Łodzi pomiędzy Budowlanymi a Atomówkami przyciągnęła na trybuny najwięcej kibiców w I rundzie play-offów Orlen Ligi

Łącznie na trybunach podczas I rundy fazy play-off: 18 127 widzów

Średnio jeden mecz I rundy fazy play-off obejrzało: 1 007 widzów

Łącznie na trybunach Orlen Ligi w sezonie 2014/15: 183 164 widzów

Średnio na mecz w sezonie 2014/15:
1 222 widzów

Zestawienie frekwencji w sezonie 2014/15 z podziałem na miasta:

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczówŚrednia na mecz
Łódź 26 250 12 2 188
Szczecin * 23 258 12 1 939
Dąbrowa Górnicza 18 400 12 1 534
Wrocław 18 200 13 1 400
Sopot ** 16 640 12 1 387
Legionowo 15 900 12 1 325
Ostrowiec Świętokrzyski 14 224 13 1 095
Bielsko-Biała 11 500 12 959
Piła 10 790 13 830
Rzeszów 10 250 13 789
Muszyna 9 000 13 693
Bydgoszcz 8 752 13 674

* Chemik Police rozgrywa swoje mecze w hali Azoty Arena, dwa mecze rozegrał w hali w Policach.

** PGE Atom Trefl Sopot sześć spotkań rozegrał w Hali 100-lecia Sopotu.

Wszystkie dane liczbowe pochodzą z oficjalnych raportów meczowych.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.